21 de març 2010

Uns de per allà Barcelona...

La informació, com sempre, a la fitxa de la classe.
Però aquí teniu un tastet de tot el que aquesta gent han fet. I ho han fet força bé:

Feliz en tu día, la cançó de la setmana.



Adelante Bonaparte, del disc nou, molt nou



1,2,3 sol, del penúltim disc.



La de la setmana en directe, per que si, que carai.



Ride Down The Slope, de quan feien una mica de soroll



Accomplice, per si encara teniu temps.



Two minutes song, amb uns amics.



A aquesta nena li agraden:



...a tu no?

39 comentaris:

  1. ves no estan mal prefiero esto que la musica maquina tienen un 6 y medio^^ profe osea te pasa por mi blog pero no comentas ¿que te gustaron los videos? a que mola la bateria improvisada yo si llebo bien el ritmo y no es que deje al shaker mal esque no me gusta.
    Y por ultimo y mas importante no vuelbas ha hacer que me pique o me picare d everdad

    ResponElimina
  2. ... m passao profe jaja

    quanto tiempo :) nada profe que m paso pa preguntarte que aremos el miercoles ya que los de 2ndo se van de escursion eso creo :S ale dew :P

    ResponElimina
  3. No me gusta mucho estas canciones...¬¬'

    PROFE HAY QUE PONERSE LAS PILAS CON LA DE ESTOPA YA! Esque no hacemos nada...Y BUSCA UN MICRO YA LECHES!

    Por cierto, ya tienes noticias de la inspectora??

    Ana

    ResponElimina
  4. Ami esta musica no me gusta mucho....

    PROFE TENEMOS QUE PONERNOS LAS PILAS EN LA CANCION DE ESTOPA YA!...¬¬'
    A Y COGE EL MICRO LECHES!

    A por cierto, tienes noticias de la inspectora?

    Ana

    ResponElimina
  5. Rosa, els vídeos molen, ja passaré, tranqui.

    Reda, a veure quants sereu, i ja veurem. Per mi com menos millor. Més coses que farem.

    ResponElimina
  6. Vale profe por una vez te voi a hacer un poco de caso venga comntario de los videos:
    Primer video (feliz en tu dia): no esta mal es una cancion lenta pero mola vamos a comentarla ahora en profundidad el ritmo de antes de empezar a cantar es super way me gusta parece sacado de algun videojuego pero cuando el cantante empieza a cantar no vocaliza lo suficiente este video le doi un 7'5
    el segundo video adelante bonaparte: el ritmo sige estando bien ya no es tan de videojuego y en cuanto al cantante vocaliza mas, ahora vienen la pregunta del millon ¿vosotros ois el instrumento de viento que aparece en el video? yo no por lo que no se que pinta hay y en cuanto a enseñar los cables del sitio yo tengo mas cables en mi habitacion y no los enseño xD un 7' 5
    el tercer video si solo vais a cantar una cosa mas como es que esta en el 3 video este error es cosa tuya profe xD los primeros 20 segundos no valen nada un 6
    el quarto video: tengo un videojuego de zombis que le iria de lujo esta cancion XD en cuanto al grito heavy quien lo haya echo que se dedique ha otra cosa no me gusta para nad el grito la cancion si tiene un 6'5
    5º video buuuuu mal muy mal un 2 o un 3 y al de la bateria solo hay una cosa que decirle en esta cancion tranquilo no muerde la puedes tocar con soltura (me refiero al principio que es un poco raro)
    Y la ultima buuuu mal muy mal que se dediquen a otra cosa menuda porqueria un 2 o un 3
    me pondria a hacer la media y seguro que saldria mas baja que la que puse en un principio pero tengo sueño y el comentario ya es muy largo por lo que ya la are mañana profe contento¿?

    ResponElimina
  7. Serà possible!?
    La tercera no l'ha escoltat sencera, i em dius unes coses molt rares. Has escoltat les lletres? (que són l'important)
    I una de les virtuts del grup és el bé que sonen...en disco de veritat. I això els que tireu de mules, mp3 i porqueries d'aquestes, no ho enteneu. No sabeu el que us perdeu, no en teniu ni idea.

    Ho tenia que dir, perdona Rosa, no és personal

    Bueno, un poquet, potser si,jeje.

    ResponElimina
  8. Per cert, a tu què t'agrada?
    És que hi estic pensant i no me'n recordo...

    ResponElimina
  9. ES POT SABER ON SOU?
    Què passa aquesta setmana? Que ja feu vacances?

    Digueu-me algo del grup, apreneu-ne de la Rosa, carai.

    ResponElimina
  10. haber profe yo a la hora que has preguntado donde estamos estoi dando porrazos como una loca como digiste tu una vez y en que quedamos en que tienen que hacer un comentario como el mio o que yo no se de lo que hablo(si no se de lo que hablo mejor que deje de hablar no cres?) y haber a partir del segundo 20 esta bien y si la escuchado entera lo que no me gusta del primer segundo al 20 que es lo que dije
    y yo escucho pop o rock
    uuuu personal quizas me tendria que picar... pero hoy no estoi demasiado cansada para hacerlo quizas mañana

    ResponElimina
  11. Profe aquí estic jo, "¡Que no cunda el pánico! xD"
    2 video: m'agrada la lletra de la cançó: alegre, s'enganxa bastant, jeej, però no m'agrada molt el videoclip, poc elaborat, per la meva opinió, xD.
    3 video: el de "1,2,3" m'agrada el videoclip jeje, la pila de disfrasses que surten i l'esmorzar del principi, oh.. (se'm fa la boca aigua! :P). La lletra no em diu molt...
    4 video: es la de "Feliz en tu dia" que és la de la setmana igual que la del 1 video, però en directe. Primer de tot dir que jo no entenc molt de concerts i això.. però crec que s'ho monten prou bé en live. D'aquesta cançó m'encanta la frase aquella que diu:
    "cántame una cancion, bailemos entre las sábanas..."
    ^^
    5 video: "Ride Down The Slope"
    sóc jo o aquesta cançó és més vella? xD
    el videoclip és bastant comú i em resulta familiar inclós diria que ja l'havia vist o similar a algun altre, xD
    Opino que se'ls dona millor cantar en anglès que en castellà, jajaj, tenen més ganxo no sé! :P
    video 6: són els mateixos de Standstill? :S
    jajaj, jo això ho considero músicadel diable, xD no perquè sigui dolenta, que jo crec que no, lo que passa que no és del meu gust i m'agrada més així rollo més tranquil com els videos anteriors. Lo de música del diable ho deia per el moments de la cançó en les que el cantant desgarra la veu a tope, a mi em recorda a un moment de súplica al diable o algo semblant! jejeje
    video 7 i últim: what is the shit? ( amb perdó no pretenc molestar ningú amb aquest comentari eh..^.^' )

    - preguntes:

    a) El grup és diu "Standstill", què significa o per què li van ficar així al grup? :)
    b) Quant temps fan que toquen en serio com a grup?
    c) No trobeu raro que sent de Barcelona cantin en castellà o anglès? xD

    Adéu a tots! :D

    PD: vaig a fer deures i a entrenar... Ù_u'
    PD 2: lis fico un 7,00 de nota, :)

    ResponElimina
  12. Rosa, estàs una mica quisquillosa no?
    Ara, sàpigues que he rigut molt llegint-te.

    ResponElimina
  13. Joel, dóna'm temps per contestar-te.

    ResponElimina
  14. eiiiiiiiiiiiiii profe k tal komo va?bien pos malegro bueno k me pasava un momentiyo pa ver k ai nuevo
    venga saludos profe
    dew!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  15. quant de temps necessites? xD
    (mira que he estat una bona estona per escriure't i per a que estiguessis satisfet perquè ara em fagis esperar.. ¬¬) xD

    ResponElimina
  16. Profe, yo la ficha te la entregare despues de vacaciones porque esque la parte de atras no tengo ni idea como se hace...

    Ana

    ResponElimina
  17. tranquila Ana mañana en clase nos penomenos y en un cuarto de hora la terminamos ;)
    xD

    ResponElimina
  18. mm..creo que alguien está deSAMparecida..no? xD

    ResponElimina
  19. jajaja que buena esa!

    Que poco movimiiento...

    Profe hasta que vengamos de vacaciones no cambiaras la cancion de la pagina no?

    Ana

    ResponElimina
  20. Hola Ana, jo si voleu poso algo. Ara, mireu-vos-ho.
    De fet ahir estava pensant en cançons que m'agraden, però pel que diuen o per coses del grup, no hauria de posar a classe.
    En podria posar alguna, però clar, si no la poso a classe tampoc l'hauria de posar aquí, no?

    ResponElimina
  21. Ah, per cert, els de Standstill (jo tampoc sé el perquè del nom Joel) no m'han dit res, deuen tenir massa feina. No ho dic sarcàsticament, ho dic en sèrio, que consti.

    ...no fos cas que passessin per aquí...

    ResponElimina
  22. aa. Pues todas aprovadas pero me podrian aver hido mejor, bueno, casi casi ya acavamos todo el curso..tengo unas ganas ya...esque de verdad en musica nos lo pasamos bien y se me pasa muy rapido , pero en catalan y sociales que hemos hecho temario hoy..casi me muero. Se me a hecho eternoo.

    Pues podrias poner canciones no se, canviar, algo nuevo.

    Gent on esteu? que no hi ha ningu???

    Ana

    ResponElimina
  23. ola profe!!!no se prq sempre q passo pel teu blog m'oblido comentar-te pro aixo no vol dir que no hi passo(que hi passo casi cada setmana) vueno pos avui m'he n'he recordat.primer de tot,gracies per 8 q m'has ficat.llavors et volia preguntar si coneixes un grup que es diu DATAROCK¿?a mi m'agrada!si mires al youtube mira sobretot els videos:GIVE IT UP I FA FA FA averi si t'agrada.les notes m'han anat molt be!!!
    dema el barça guanyara per golejada!!!!!!!!
    vueno pos ja ens veurem a l'insti!
    deu profe i anims!!!
    pavlo 2nCCCCCCCCCCCCC

    ResponElimina
  24. bueno voi ha hablar que de esto si se lo que hablo(si profe va por ti)
    4 exelentes
    7 notables ( 3 con 8 y 4 con 7)
    1 bien
    me han ido bien pero en el tercer trimestre las quiero subir (por lo menos ahora quizas despues me da una perreria y no lo aga)
    PD: profe aqui pon lo que quieras no cal que lo hagas en clase mira yo no toco el surdo en clase ni el shaker y lo puse en mi blog ademas aki siempre pasamos los mismos x lo k nadie se enterara xD

    ResponElimina
  25. les notes m'han anat bé però igul que la Rosa les tinc que pujar! -_-'
    3 excel·lents
    9 notable ( dos amb un 8 ; set amb un 7 )

    què et sembles profe? xD

    ResponElimina
  26. yo tambien quiero las notas de la rous...

    Ana

    ResponElimina
  27. mas aun?? xD

    Ana

    PD. Salgoo en el SEGRE!!

    ResponElimina
  28. feliz cumple ana^^ asi como es que sales en el segre¿?

    ResponElimina
  29. graaciias mi hermana que ha puesto un foto.
    Ana

    ResponElimina
  30. Moltes felicitats! Què ens portaràs el dimarts de classe? A mi la nata no m'agrada gaire...

    I déu n'hi do les notes, jo, al vostre curs vaig tocar fondo (7suspesos). Després tot va ser tornar a pujar, i encara no he parat, je.

    I feu cas al Pavlo, poseu-vos DATAROCK i a ballar.

    ResponElimina
  31. xD las hemos tenido de mejores a k si joel¿?
    profe una pregunta hacerca del metronom que hace negras o semicorxeras o lo interpreto como a mi me da la gana¿? cuanto antes me respondas mejor xD

    ResponElimina
  32. Rosa, en teoria el normal és que es contin com a negres, però la veritat és que si et va bé d'una altra manera, tu mateixa.

    ResponElimina
  33. pues no voy a llevar nada..xD
    que mal estudiante eras profo muy mal.

    Marcho a dormir.
    Adeu

    ResponElimina
  34. jajjaja,
    Rosa: sí, el curs passat vam portar-ho quasi tot excel·lents les finals! :P
    Ana: sí sí dis lo que quieras pero mira dónde ha llegado. Es professor y además se ve que disfruta dando clase con que es una suerte la verdad! :)
    profe: seguís estudiant! jauas juas! ^^
    xD

    ResponElimina
  35. pero esk profe van muy rapido para ser negras la verdad es que parecen semicorxeras porque si son negras creo que necesitare despues no se que necesitare pero me quedare sin voz y sin neuronas x falta de aire

    ResponElimina
  36. Unas altres de per allà a Barcelona...

    http://www.youtube.com/watch?v=4L3D6BgORmc

    A veure si algun dia els poses al blog, hoygausté, señor Professor. xDD


    PD: No estic dessapareguida, no xD

    ResponElimina
  37. el retorno de Sam, xD
    jajjaja, profe què tal et van aquestes vacances de setmana santa? :)
    espero que bé, jej, ja tocava uns dies de descans coi...xD
    per cert, vas dir que si nosaltres voliem actualitzaries durant aquesta setmana, què et sembla si et fem treballar una miqueta? :O
    :P

    ResponElimina