14 de març 2010

Massiu, que vol dir molt...

Aquesta setmana tenim un grup d'aquells que (un altre cop) el senyor youtube no deixa penjar-ne vídeos. La barreja de fonts fa que el fil d'aquesta setmana sigui de lo més curiós.
De totes maneres, jo us recomano el primer vídeo, i l'últim, que és del disc que acaben de treure.

Teardrop, la cançó de la setmana.


Angel, un vídeo estrany, i una mica tètric.



Butterfly Caught, visualment bo, molt bo.

Aquest video mole molt, però SI TENIU PROBLEMES PER VEURE'L, PASSEU PER AQUÍ, que és la versió que el youtube no deixa penjar-me al bloc. No sé ni de quin pais he tret la versió que he penjat aquí.



Protection
, molt curiós.



Splitting the atom, un vídeo bastant al·lucinant. Mireu-vos-el amb calma.



N'hi ha algun més que us volia posar, però no són recomanables per certes edats, massa raros.
raro...


44 comentaris:

  1. profe aunque yo tambien tendria que hacer lo mismo k que tu y escribir lo que me da la gana no lo que pides(si lo digo x mi blog) te voi a decri que la ultima cancion esta nose dentro de que es rara esta bien y que el video tambien es un poco raro pero sabes que me coincidia con lo que estaba haciendo con las baquetas x lo que pongo a la ultima cancion un 7 que te ha dicho la inspectora aparte de que eramos muy wapos¿?

    ResponElimina
  2. Las canciones bueno... Como ha hido la clasE?? mi guitarra parecia que estaba destartalada...y la de alguno mas también xD

    enfin..que te a ducho??


    Ana

    ResponElimina
  3. De moment no sé casi res, ha marxat i torna el dijous.
    Crec que li ha semblat que anem bé, però ja parlarem demà, que ha parlat amb uns quants i no sé que li han dit.

    Per cert, ojo lo que poseu que això (el bloc) li ensenyaré el dijous.

    ResponElimina
  4. Però que algú digui algo, ni que sigui dels vídios.

    ResponElimina
  5. Profe profe..
    bueno les cançons estan bee pro m'agraden mes les de la semana pasada...
    alguna semana has de ficar algun del canto del loco...no me defraudis :D jajaj

    aDeuu!fins demà!

    PD:mole mes ara.. el canvi de color de la pagina...

    ResponElimina
  6. a ,llo siento te hubiera comentado antes pero llebo desde las 6 y 30 tocando el surdo en los bugs tengo los oidos sabes cuando te vas a un concierto y pones los oidos al lado del altavoz cuando te vas te pitan puees estoi asi algun truco para que se me quite ademas estoi muerta porque mientras das garrotazos al surdo tienes k acer ver k andas asi k ya me diras desde las 6 y 30 a las 9 y 30 mañana estare que no me podre mover ya veras

    ResponElimina
  7. Ai profe m'ancante la primera canço! El video bueno, els hi comentare que avere que tal si canvien de realitzador de videoclips...
    T'he de dir un grup que vai descobrir fa temps, jugan al Guitar Hero II.
    Pero que fins ahir no sabia que tinguessin cançons taaaaaaaaaaaaaaaan bonissimes bones com les que he escoltat!
    Io te dic com se diuen i les cançons que m'agraden, i si t'agraden pues la setmana que be els poses, i si no m'alegrare pensant que he contribuit a alguna cosa de cultura al teu caparronet. :)
    ..Avenged Sevenfold..
    1.Beast and the Harlot.
    2.Seize the day.
    3.A little piece of Heaven.

    La primera es bastant forta si algu no ha escoltat mai metal (sino va prefecta!).
    La segona m'ancante potser es una de les poques cançons que estan a la meua llista de SUPEREXITS! (i la historia que narra es mol tendra)
    La tercera m'agrade molt la lletra, i el video me flipee! *.*





    Per cert el cantant es mol guapo...
    JAJAJAJA




    MELANIE

    ResponElimina
  8. Ai profe a mi me molae mes la pagina d'abans, que a la imatge de capçalera posaes nose que de pobrets els del far. x'ddd
    M'ancante el color blau, pero quedae millor el altre, encara que aquest no esta malament...

    ResponElimina
  9. ola profe...
    nou look a la web...mole
    xro la foto millor l'altra

    kin grup toke akesta setmana?????

    julia,marisol, . de 2nc

    ResponElimina
  10. el video Splitting the atom esta molt xulo ia lavie viist a la telee!!

    ResponElimina
  11. he vuelto ha poner una entrada nueva esta vez no es un dibujo ni ninguna historia si eso la semana que viene^^ esta vez es un vidio por lo que si queris pasar: www.rosam15.blogspot.com

    ResponElimina
  12. Profeee he aprobat musica :3~ yujuu :D
    les cançons estan bé
    ale deu

    Miquel el teu ex-alumne de 2nD

    ResponElimina
  13. Profee!! cuanto me has puesto de nota??

    melaniee melaniie!! que solo piensas en eso!! xD

    Ana

    ResponElimina
  14. joel!!!!! quizas agamos en percusion stomp es muy way y como quizas lo aga te e buscado un video para ti bueno en teoria es la primera parte pero te la dedico porque cuando me la han enseñado e dicho esto para joel si quieres un dia lo hacemos xD tu pillas unas pelotas y yo te digo cuando tienes que dar que te parece? http://www.youtube.com/watch?v=zYXUm8GgPjE

    ResponElimina
  15. Ja tinc internet!
    El vídeo de les pilotes està bé. Amb què podríem fer coses així a classe?

    Marta, el de Butterfly Caught què et sembla?

    Júlia i Marisol: alguna opinió dels vídeos?

    ResponElimina
  16. mmm profe eso te lo dire de aqui 2 semanas porque es lo que aremos con lorien x supondo que con las mesas libretas baquetas y sillas a que mola¿? jejeje esque te explico como somos pocos tenemos que decidir si hacemos batucada normal o si hacemos stomp buscalo en el youtube porque el video sigue en la cocina pero profe dudo que en clase saliera xk para acer eso bien se necesita estudiar cada uno su ritmo y como que tendrias que explicar los conceptos de negras y todo eso o acer quadraturas el lunes te lo enseño lo que tendrias que hacer si quieres hacer eso

    ResponElimina
  17. y ese video lo comentas y el que tengo grabado yo en mi blog no vale vale esta te la guardo ¬¬ que en el mio salgo llebando el tiempo con la izquierda y tocando con la derecha (una de las razones x el que no podriamos hacer eso en clase xk no sabeis llebar el tiempo,caminar y tocar a la vez)

    ResponElimina
  18. profe: m'agrada la foto del lloro d'aquesta última entrada! jajaja
    per cert demà anem a les proves cangur profe, hi has anat mai o et sona de res? xD

    Rosa: no des tantas ideas qu me pierdo leyendo... y yo creo que mejor que no nos busques más faena porque en clase ya nos cuesta bastante con lo que hacemos, mejor hacer poca cosa y que salga un resultado bueno que no mucho y que salga una mier..miércoles! xD
    - ahora me miraré el vídeo y te digo algo Rosa que no doy abasto a tantas cosas..! U_u'

    NBA: ja queda menys per a que s'acabi la lliga i començin els Play Offs... :P
    Go LAKERS! :D

    ResponElimina
  19. Rosa: hostia me ha gustado el video la verdad tiene mérito hacer eso pero lo que dices es un poco utópico, ya que con una pelota o 2 no queda tan bien...xD
    aunque algo podríamos intenta! :P
    así que en percusión te lo pasas bien eh? jeje

    ResponElimina
  20. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  21. Jo vaig anar una vegada a un concert de percussió amb una escola (xilòfons, metal·lòfons, congues, molts etc.) i van fer una de les cançons amb folis arrugats i bosses de plàstic. I va sonar fantàstic, la veritat.

    ResponElimina
  22. profe pero estaban quieros o moviendose me refiero a cambiando de sitio¿? si estan quietos es muy facil pero si no es mucho mas dificil este lunes te lo enseño a lo que me refiero

    ResponElimina
  23. Tu vas de xula, no?
    Pues sí, se movien per tot l'auditori, JA!

    ResponElimina
  24. encima!!!:@ no voi de chula lo que te estoi diciendo es que no daria tiempo a enseñarlos a andar y a tocar a la vez a los de clase ¬¬(bueno si daria tiempo pero no nos lo tomariamos enserio por lo que lo ariamos mal) los del auditorio seguro que lo podian hacer asta aciendo el pino (seria wapo ver a alguien aciendo el pino y tocando)

    ResponElimina
  25. como ya te e dicho en el comentario (en el que me has contestado si voi de chula)te lo enseñare el lunes el porque no daria tiempo si lo hicieramos andando

    ResponElimina
  26. profe que te han dicho???

    Ana

    ResponElimina
  27. eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh porque no as puesto artic monkeys?? te dije que era una orden!! ya sabes, old yellow bricks.
    o si tienes algo en contra de los artic, pues pon cualquiera de ratatat que tmb molan de la ostia xDD

    ResponElimina
  28. profe... gracias por el 9 no son todos los exelentes que queria x bueno pa lo que hago ya esta bien (ana no me peges). JOEL el primer año que empao contigo biennn... jajaja x mi media es mas alta x lo que me lo tomare por que por primera vez en mi vida te he superao.AHORA enserio joel eres un crack(me voi a seguir practicando nos vemos esta noche en chic)

    ResponElimina
  29. jajaja, gracias Rosa, es verdad hemos empatado pero porque la de ciutadanía no me ha puesto la nota que me merezo, porque saqué un 9,4 en el examen y siempre trabajo un montón la libeta..! T_T
    por cierto esta noche no voy a chic, no me apetece además mañana por la mañana juego. Que vaya bien ;)

    ResponElimina
  30. Una altra vegada amb el router espatllat.
    Jo avui tampoc vaig al Chic. És que estic una miqueta cansaet, potser demà...

    ResponElimina
  31. Joel no te quejes tanto que yo en el examen saque un 8 y me ha puesto un 7 ^^ pero me da = y ya te e contestado tu comentario de mi blog profe pasate esta vez te gustara enserio es lo que hacemos en tus clases pero no lo e podido juntar todo a la vez porque nose y creo que no tengo el programa necesario (quizas la bateria improvisada te impresiona)
    PD= prueba de reiniciarlo si es como mi modem detras tiene un cable que si lo quuitas lo apagas lo quitas y lo vuelves a enchufar y ya estara y si no cambia de compañia

    ResponElimina
  32. Buff yo si que fui jaja que bien me lo pase y como me reia..xD

    Yo no tengo tanto excelentes..ju.. :(

    Ana

    ResponElimina
  33. zineb 2nC
    no me puedo creer que haya suspendido musica es injusto .
    i eso que dices tu de que si passamos por aqui nos pones positivos.
    ya tendria que haber aprovado
    eso de passar pos aqui no sirve pa nada.

    ResponElimina
  34. Ya , pero los positivos no es el 100 % de la nota, y no lo se, pero si no haces nada en clase, o haces lo minimo no se aprueba por pasar por la web, o no profe?

    Ana

    ResponElimina
  35. No és el millor lloc per parlar d'això, però penso el mateix que l'Ana.
    A mi m'agradaria aprovar a tothom, però a canvi demano l'esforç de prestar atenció a totes les classes, si més no quan ho demano. A quart ho feu, i aproveu (i hi ha un bon grapat d'excel·lents), però a segon és una història molt diferent (i hi ha un bon grapat de suspesos). I el profe és el mateix, bo o dolent, però igual als dos llocs.

    ResponElimina
  36. pues no paséis si no queréis él no os obliga, o sí?
    deberíais hacer un blog propio vuestro y trabajarlo, a ver si os gustaría que la gente se pasara y dejara su opinión. Él lo hace para que os animéis y no os suspende con ningún tipo de mala fé... però bueno ya se sabe,
    "L'amistad per interès, no dura perquè no hi és."

    ResponElimina
  37. Ya que no es el mejor sitio...pero aver...lo que es es y lo que no es No es.
    Y tampoco nos obliga a pasarnos, si comentamos y pasamos es porque queremos.

    Ana

    8 dieess ..(^)

    ResponElimina
  38. Agraeixo els vostres comentaris Ana i Joel, com sempre, però em sembla que ningú té sempre la raó. Vull dir que jo sempre em plantejo que el que s'equivoca puc ser jo. És una actitud que t'ensenya molt, la recomano.
    Potser que suspengui algú injustament algun cop, jo també m'equivoco, però no ho faré més d'una vegada, per que si algú, per esforç i feina, es mereix aprovar, al final aprovarà.
    Plantegeu-vos sempre que us podeu equivocar, que l'error pot ser vostre, i aleshores sabreu el que pensa l'altre, i millorareu la vostra opinió.
    No sé si s'entén el que vull dir...

    ResponElimina
  39. profe no tinc ganes de parlar més d'aquest tema de si és o no just i bla, bla, bla..! xD

    he actualitzat :P

    http://basket24kb.blogspot.com

    ResponElimina
  40. zineb sabes lo que significa : dura lex sed lex.
    yo te lo voi a explicar la ley es dura pero es la ley con esto que te quiero decir hay cosas por las que no te puedes quejar y si no has echo lo que tenias qe hacer aun menos por lo que no es el momento ni el lugar para quejarte(ana joel ahora mismo no estoi siendo hipocrita sabeis que solo me quejo si tengo razones)
    Profe pasate por mi blog que lo que e colgado te gustara ya veras^^

    ResponElimina
  41. el profe ya no se pasa por el blog


    Ana

    ResponElimina
  42. el profe està llegint o esperant a que començi el Barça, m'equivoco? xD

    ResponElimina
  43. Rosa, he passat pel teu bloc, i demà et preguntaré algo...
    Joel, he vist els deu mates, i el primer no em sembla el millor, la veritat.
    Gol de Messi, minut 5...

    PD: Ana, a tu també et preguntaré algo.

    ResponElimina
  44. profe 2-4 amb hat trick de Messi i un de Ibra de penalti :P
    profe, dis-me, quin et sembla el millor? a mi el del LeBron James d'esquenes! xD
    demà classe! :)

    ResponElimina