02 de març 2010

ja va, ja vaa...

El grup d'aquesta setmana, que per cert arriba tard, són de Donosti (en català San Sebastian), i a mí no em diuen res, la veritat. Però a uns quants de vosaltres si que us agrada,i com que us vaig dir que us faria cas (de tant en tant), aquí teniu:

Paris



El último vals (I per si no sabeu d'on ha sortit la nova cantanta)



Deseos de cosas imposibles



La Leire anunciant xampucets



ATENCIÓ, HAN TROBAT LA ORELLA, I L'ESTAN ANALITZANT


Però a mi m'agraden aquestes:

17 comentaris:

  1. Toma avui sóc el primer en comentar! :P
    ja era hora profe que actualitzessis...xD
    i bueno la veritat és que a mi la ORVG m'agrada bastant des de sempre, però potser les cançons estaven millor abans de que vingués la Leire.. bueno deixem-ho en diferent ^.^'
    i res que a veure si aquesta setmana tornem a empatar el rècord de 60 comentaris! :)

    PD: aviat les eleccions de la directiva del Barça! :P
    "Laporta quédate, Laporta quédate!" jajajaja ^^

    ResponElimina
  2. Ya era hora que lo pusiieras! Pues ami si que me gusta LOVG.
    A mi tambien me gustan mas las orejas de abajo eh..no te las comas todas tuu.

    buenoo me voy a preparar la bolsa que me voy a entrenar. Adeuu
    Ana

    ResponElimina
  3. Wola profe pos no es per porta la contraria pero... a mi no magrade aquet tipo de musica^^

    ResponElimina
  4. profe no te quedes tu todas las de bajo que yo tambien quiero repartelas que hay para todos xD la proxima semana que aran un analisis de un corazon¿? xD
    jejeje mañana acabaremos de ver la peli o estudiaremos latin¿? va joel que despues sacaras un 7 o un 8 no pongas esa cara xD
    Rosa

    ResponElimina
  5. ya... pero quiero llegar al excelente si no es mucho pedir...xD

    PD: el profe será bueno y nos dejará estudiar! :P

    ResponElimina
  6. Demà a currar, que tants cuentos.

    LLUÍS, a mi tampoc, però no puc posar només lo que m'agrada a mí, se us faria difícil d'escoltar segons què.

    ResponElimina
  7. jooo profe yo que te queria contar el final de la alicia en el pais de las maravillas :( y no kieres cuentos snif snif XD que mala que soy y estropearte el libro
    Rosa

    ResponElimina
  8. que pocos comeentarios bueno pues va la pregunta del millon a quien preferis a la vieja cantante o a la nueva yo prefiero a la vieja xD
    rosa

    ResponElimina
  9. la vieja, per cert profe com es deia la pel·lícula? i el nom de les cançons? dis-m'ho quan puguis gràcies ;)

    ResponElimina
  10. eso profe como se llamaba la peli? la proxima si eso pon chicago que es un buen musical cuando la vi me gusto otro musical que me gusto es la de Sweeney Todd: El barbero diabólico de la calle Fleet esta tambein es tipo musical pero dejemoslo en mas sangriento es del jhony depp
    Rosa

    ResponElimina
  11. el profe está apagado o fuera de cobertura... xD

    ResponElimina
  12. La peli és "The Commitments", i les cançons són clàssics de soul. La que el Joel em va preguntar es diu "The dark end of the street", i la cantava en Percy Sledge (entre d'altres), que es va fer famós per la cançó "When a man loves a woman".
    A mi m'agradaria veure'n alguna més, però no sé si posar un musical o una peli en plan historieta, com les dues que hem vist. Aquí si que accepto suggeriments.

    Percy Sledge:
    http://www.youtube.com/watch?v=vQh112HQsoE

    James Carr i la del darkendofstreet:
    http://www.youtube.com/watch?v=5YnHmaYaJpo

    Estava fora de cobertura...

    ResponElimina
  13. ostres profe no calie dibuixar la orella xD jaj
    M'agradava mes abans amb la amaia montero pero bueno ara també esta be..

    ResponElimina
  14. jejeje profe yo prefiero un musical mientras no sea HSM(aunque el zac efron esta bueno) por mi el que kieras
    Rosa

    ResponElimina
  15. he profe ya no me veras como anonim jijiji me e creado uno joel ponme por aqui tu bolg que te comento

    ResponElimina
  16. Oooooh! 15 comentaris en aquesta setmana, i pensava que això de LODVG seria el boom del boom del blog de música...

    Ostres, Profe :)

    Conèixes El Último Ke Zierre? I als Envidia Kotxina? Als primers, tinc uns videos increíbles del concert (no, no hi vaig anar... -.-), pero molen massa. I els de Envidia Kotxina, hi aniré :D 26 de març... ^^

    Si, estic viciada al grunge i al punk. Què serà de mi, Profe...? :(


    Buf, i t'ho dic enserio, crec que el meu nou xicot ha sigut una de les millors coses que m'han passat. Ja t'ho contaré dimecres, si et veig :) Una setmana, ja. Aiiiiiiiish :$

    ResponElimina