31 de març 2010

Holaaaa, que hi ha algúúúú...?

Com que sé que estic sol, faré el que em doni la gana.
I mira, a lo tonto, he trobat algunes de les últimes coses que han passat al meu armari dels discos:

Aquests són, també, de per Barcelona. No els posaré a classe per que el disc el tinc en vinil. I sona de fàbula, com si els tingués tocant al menjador



Aquest home va morir fa poc, i penseu que va començar a fer música al mateix temps que l'Elvis Presley. Els últims anys va publicar uns discos (dins d'una discogràfica de heavy) on cantava cançons amb una força (d'emoció, no de volum) impressionant. A més feia versions de grups actuals al seu aire, i alguna li queda enorme. Perdoneu que em faci pesat, però la profunditat de la veu es perd al yutub. Aneu al disco si podeu trobar-lo.



Això feia molt temps que ho buscava. Ara sona antic i casi cutre, per que són cançons del principi del músic, però aquest home ha fet coses genials.



"afegit d'última hora"
A veure què us sembla això, la meva última adquisició:

Liars "Scissor" from A Bruntel on Vimeo.



A mi aquesta gent em fa una miqueta de por

20 comentaris:

  1. Samantha, aquestos d'El Gremio, em demostren que en el fons, t'agrada el hip hop.
    Joel, partidàs el d'ahir, eh? Creus que el madrit pot passar a la f4?

    ResponElimina
  2. jajja, no crec, xD. El Barça és molt bo igual que el Madrid clar, però la diferència es que el Barça tenen millor joc col·lectiu i una bona banqueta que dóna descans als canyons de l'equip, el Madrid van més a la seva bola Felipe Reyes, Tomic, etc...xD
    i bua, quina llàstima el Barça de futbol, 2-2 contra l'Arsenal. Mira que semblava que ho teniem guanyat tu, amb un 0-2 i després de la boníssima primera part en que em xutat 15 cops i res... en fi dintre de lo dolent un 2-2 fóra de casa a la Champions, està molt bé per això! ^.^'

    dish, lo de la foto, jejej a qui no li fan por? xD
    semblen els del ku kux klan o algo xungo.. xD
    profe tu vas veure el follonero el diumenge passat? van fer la procesión a Londres, quin fart de riure! xD

    vídeo 4: molt bona qualitat d'imatge, bona música i flipant videoclip! :D
    quina parra en serio, xD i el final m'he quedat "de pedra"! jajajajaj
    ara en comptes de dir: "ets més ruc que una pedra" tindran que dir: "ets més violent que una pedra" perquè déu ni do tú, això sembla la revolución de las piedras, lame al 012 si ve una! xD

    ResponElimina
  3. PD: Aphex Twin Tha, què és una espècie d'edat antiga del món de la música màquina o algo així? :)

    ResponElimina
  4. joel yo si que lo vi, viste el que parecia ingles y que el follonero le estaba ablando en ingles y en un momento de la conversacion le dice que es español eso molo un monton. A mi no me dan miedo miralos si van en formacion y todo, a mi estos me recuerdan cucuruchos de nata al rebes incluso lleban un barquillo xD...
    Por cierto para los que tienen facebook haceros fans de la banda retocada, y si quereis venir algun lunes es en los bugs a las 8 os dejaran un instrumento y ya ta y probais, asi conozco a alguien de los que vayan...

    ResponElimina
  5. Hombre! Hola Joel, pensa que a la tornada no hi serà el "Cex, o Xecs, o Ses, o com se digui" Fàbregas. Ara, que el Puyol i el Piqué tampoc.
    Lo del follonero no ho vaig veure, però ja m'ho imagino...
    El vídeo de Liars, déu n'hi do. Jo primer tenia el disco, vaig fer una visita al web del grup, i allí el tenien. I jo també vaig flipar.
    I per acabar, Aphex Twin, que és un tio que es diu Richard James, ha fet que la electrònica passi del segle XIX al XXI amb els seus experiments i peces increïbles, el que passa és que aquest disc (Ambient works 85-92) són grabacions de quan aprenia a tocar instruments i portava xupete, casi.

    ResponElimina
  6. Profe, no m'agrada el Gremio, aquell video te l'he posat perquè un dels del Gremio es el cosí del meu xicot... xD I quan li vaig comentar que teníem un blog per a les cançons de música, m'ha dit que fes publicitat :)

    Aixíns que aixons, profe: YEAH, YOU FAILED :)

    ResponElimina
  7. Profe!! Porfin me paso que estoy unos dias muy happy y no me acuerdo de pasar..xdd
    Las canciones estan bien, esta vez me gustan.

    Una cosa, hoy he escuchado una cancion que la podriamos hacer en clase, he mirad los acordes de guitarra y son faciles solo estan: Sol, La, Re, Sol(tercer traste) eso ponia.
    Tambien hay bateria, bajo y piano.
    La cancion es La Lluvia de Maria Villalón.
    Yo la he tocado con la guitarra y es facil, y ami me gusta :P

    Marcho.

    Adeuu


    Ana

    PD. HOY ME LO HE CURRADO :)

    ResponElimina
  8. Rosa, algo passa per que el teu missatge m'ha aparegut avui al migdia. En aquest bloc hi ha fantasmes, dels de UUuuuh, no dels altres. I no entenc el que dius al final dels bugs i no sé que més...

    Samantha C., no dissimulis, aquesta excusa està trillada. Segur que t'agrada Limp Bizkit, ja!

    ResponElimina
  9. esque profe lo debemos haber enviado al mismo tiempo sino fijate en la hora y lo k decia de los bugs es que si quereis un dia probar lo de batukada que fuerais a los bugs d'assaig (el mercat) a las 8 un lunes (es gratis)

    ResponElimina
  10. Vale Rosa, ja ho he entès.

    Ana, he escoltat la cançó, i tens raó: fàcil de tocar i senzilla d'escoltar. No sé...me la apunto.

    ResponElimina
  11. una només? :O
    jajajaj és broma profe! xD
    ja queda menys per a que s'acabin les vacances... :(
    bueno per una part millor però per l'altra...aish, xD
    profe, el dia 17 d'abril començen els Playoffs de l'NBA! :)

    ResponElimina
  12. El 17 de Abril mevoy a WonDER!! jajaja
    ya se acavan las vacaciones...que lastima...enfin
    Aver profe, lo de la cancion si a la gente le gusta pues se hace y si no pues..a casquila...xdd

    Ana

    ResponElimina
  13. He trobat això:

    http://www.youtube.com/watch?v=4eJJF11bIxM

    I una altra versió:

    http://www.youtube.com/watch?v=O7OflwkoK3Q

    Ho podríem fer a classe?

    ResponElimina
  14. hòstia profe...xD
    aquests dies de festa t'han afectat més el compte eh! jajaja
    el primer vídeo, una merda..xD i el segon, jajajaja, gairebé em pixo que bé que ho feien els dos, jaja, la rehòstia :P
    com seria la nostra verssió: "ayúdame, ayúdame mi clase está sucia!"
    jajaja
    en fi a veure si ho veu més gent! xD

    ResponElimina
  15. ya lo habia visto profe y si lo podriamos hacer pero es un poco cutre no cres ademas la gente se negara

    ResponElimina
  16. he actualitzat el blog ^^ :

    http://basket24kb.blogspot.com

    ResponElimina
  17. Quines poques ganes de fer res...no?

    ResponElimina
  18. ja...ningú diu res! -_-'
    jo estic mirant els Lakers, que estan jugant contra els San Antonio, xD
    ara començarà l'últim quart i els Spurs guanyen de 8 de moment.. :(
    xD
    si algú ho vol veure:

    http://www.channelsurfing.net/

    o..

    http://atdhe.net/

    ;)

    ResponElimina