08 de novembre 2009

pop

Us presento algunes de les cançons d'un dels meus grups preferits, uns poppis sevillanos.
La primera és una de les meves cançons preferides, i ara no és el moment de posar-me íntim i explicar-vos-ho el perque, xafarders.



Aquesta és del mateix disc ("el blanc", del 2002) i en principi no m'hauria d'agradar, la veritat, però és que...



Aquesta em posa la gallina de piel:



I aquesta...buf: "con esos ojitos me haría un paraguas que no me llovieran más que tus miradas", a que és rebonic?



N'hi ha més, però no vull abusar. Busqueu per aquí si voleu:

Lo maiespeis

La pàgina de la ex-discogràfica, sense actualitzar, però amb cosetes.

Aquí podeu escoltar un bon grapat de cançons.

Dues pàgines amb lletres: la primera, i la segona.

I per acabar, si en voleu tocar l'acompanyament i cantar-les davant de la família per Nadal, encara teniu temps. Entreu aquí.

Escolteu atentament les lletres de les cançons que us he posat, a veure què, i fins aviat.

Aquesta és la clau per fer lletres interessants:

25 comentaris:

  1. Oooh que buniques les lletres :')

    M'ha fet recordar això...

    http://www.youtube.com/watch?v=kCWWMOzKi2c

    ResponElimina
  2. No m'agrada el nou diseny. I si vols saber quants entrem, posa el codi del Gugel Analytics, que serveix per molt més :)

    ResponElimina
  3. A mi tampoc m'agradava, el disseny l'he tornat a canviar.
    Buniqueta la cançó...

    ResponElimina
  4. http://www.youtube.com/watch?v=ZHNcYEizDRU

    El primer video que tenia que penjar era aquest, i no l'altre... xD

    ResponElimina
  5. Profe! :)
    bua que avui no he vingut a classe estic malalt...T_T anava a venir només per la teva classe que ho sàpiguis però estava a 39º...:S
    aish en fi que ja em mirarè els vídeos aquest de pop que no m'he mirat i res, merci per pasar-te per el meu blog, et van agradar els vídeos de Kobe Bryant? :O

    Joel.

    ResponElimina
  6. Hola profe
    ves la canço ¬¬
    e de passar rapid
    que estic castigat
    dew

    ResponElimina
  7. profe mañana tenemos que ver la pelicula no?

    ResponElimina
  8. Joel cuida't i recupera't que si no ens ho encomanaràs (ahir res de apm, coi de fúbol)
    I Ana, tens raó, ens toca acabar-la.
    Espero veure'us als dos demà.

    ResponElimina
  9. pff...demà no anirè però el divendres alo millor...en fi que ja tinc ganes de tocar la guitarra Chigrinsky! xD
    Per cert, una pregunta que et volia fer profe: com puc pujar una foto en una entrada? es que lo de deixar només el link queda una mica cutre...xD

    ResponElimina
  10. una foto no, un vídeo, que m'he equivocat.

    ResponElimina
  11. joel k sapiguis k si vens al partit juguem contra guindabols i k a les 9-15 o a les 9 temim k estar a pardinyes!!


    y per cert Chigrinsky!!!!!!!!!!!!!!!1111

    ResponElimina
  12. Está guapa la cançó, molt cursi per mi, però no está mal...

    PD: Quina merda, ens vam quedar sense APM...
    PD2: A tú també t'agrada l'APM profe? ja m'ho va dir el Lluis, que a classe de el seu germà parlaves de l'APM ¬¬
    PD3: Fins los collons de que em posis amonestacions, joder profe...

    ResponElimina
  13. ja ja, això sembla un llibre de reclamacions eh profe! xD
    en fi Aitor ja ho sé lo del dissabte :P demà ens veiem a l'entreno ;)
    i demà ens veiem pels passadissos eh Chigrinsky ^^ (i lo de Chigrinsky només s'ho dic jo Aitor ¬¬')

    Joel.

    ResponElimina
  14. http://basket24kb.blogspot.com


    publi ^^

    paseu-vos-hi i firmeu sius plau :)

    ResponElimina
  15. Brian, aquest llenguatge està fora de lloc, si més no aquí, per on passa molta gent a la que tant li fa el teu comportament a classe i les conseqüències lògiques que comporta. Rectifica, i pensa que si fas les coses així, no sé de que t'estranya que et caiguin amonestacions.

    Joel, avui no has vingut, i t'has perdut casi mitja pel·li, però no el final. I lo dels vídeos en els comentaris, em sembla que aquí no.

    Aitor, passa per la pàgina del Joel:
    http://basket24kb.blogspot.com

    A LA RESTA, us ha interessat el grup de la setmana? Què us semblen les lletres? Ila música?

    ResponElimina
  16. Primer que tot no penso rectificar... rectifica-m'ho tú, que ets el propietari del blog, ets tú qui estableix les normes...

    En segon lloc, no m'interessa gaire el grup, les lletres són molt cursis, encara que les metàfores están mol bé y la música, dels tíos que foten falset sol m'agrada el Mika...

    Atte:
    Brian 2on C ;)

    ResponElimina
  17. Maga està molt bé. Es bunic i tal. La veu del tio es molt... no sé com descreiure-ho, massa fina, massa "suau", fins i tot cansa .-. No sé, penso jo... xDDD
    Les lletres son una mica massa cursis, però de pitjors n'hi he escoltat xD

    ResponElimina
  18. Samantha... que el tío fot falset, normal que sigui fina xDDD

    ResponElimina
  19. Aish...xD
    a mi personalment no m'agraden les cançons d'aquest grup de popis sevillanos com dius tu. I bé, esperem que la gent es calmi i no fagi del teu blog un llibre de reclamacions! xD
    per cert profe amb aquella pregunta que et vaig formular em referia a si em pots dir la manera de ficar vídeos quan actualitzes el blog, no ha com ficar vídeos en els comentaris...xD

    AMB LLETRES BEN GRANS! "Núñez" ^^


    Joel.

    ResponElimina
  20. Buenooo no stan mal ...
    Miquel Hijano

    ResponElimina
  21. Miquel, Samantha, Joel, gràcies per la vostra opinió. LLàstima que no us puc donar les gràcies per fer-me la rosca :))
    Ara he de marxar, ja us diré algo més després.
    déw

    ResponElimina
  22. mm...ok, xD, bueno doncs després ja diràs alguna cosa, cúida't ;)

    ResponElimina
  23. Joel, lo dels vídios t'ho explico demà a classe, que en directe serà molt fàcil, ja ho veuràs.
    Miquel, no em pots dir que no és pop. Més tovet que això, costarà que surti, i a classe n'hem començat a cantar una, que a mí no m'agrada, ja ho saps. Què més vols? ein?

    Per cert, la d'aquesta setmana no us la espereu, i crec que tampoc us agradarà XDDD.
    Que majo que soc.

    ResponElimina
  24. xD, si saps que no ens agradarà per què ho fiques? xD per a tenir més comentaris o què? ajajjaj, xD
    - Demà m'ho ensenyes lo dels vídeos de les actus del blog ;)
    - Tambè demà li tenim que donar canya a la cançó eh :P
    - Per cert saps algun lloc d'on puc descargar la pel·lícula que vam veure a classe? :O es que no està penjada a Cine tube...T_T
    xD

    ResponElimina