28 de novembre 2009

És sentir això i saltar..

Això que diu a dalt és el que passa amb la majoria de cançons del britpop. El que és el britpop ja ho diu la fitxa de la classe, i aquí anem per altres coses. Us presento algunes de les cançons d'aquell moment i d'aquell lloc. La veritat és que no estan malament.

Les dues primeres, del grup de la setmana: blur.
La de classe es diu "Parklife".




Aquesta segur que us sonarà: song 2.




Aquests van durar poc, però feien saltar molt: "elastica" es deien.




Els "enemics" de blur, i l'altre grup que es va forrar, els Oasis, i la primera cançó que va anar-los bé, tot i que no la que més. Busqueu-ne una que es diu "wonderwall".




Els Pulp i el seu "common people", o com n'és de bonic ser normal.




Uns que anaven d'un altre pal, però que tenien cançons força bones, els Suede i la "animal nitrate".



De moment ja n'hi ha prou. Ja em direu què tal.


Enxufeu la guitarra aquí i semblareu de London.

45 comentaris:

  1. Britpop? mai havia escoltat parlar d'un gènere musical que es digués així...xD en fi es escoltable i hi ha algunes cançons que més i tot. I bé, en la meva opinió les dues cançons de Blur no m'han agradat,la de Connection d'Elastica està bé, la de Supersonic dels Oasis m'ha encantat i com que m'aburria he buscat la de Wonderwall i l'he escoltat milers de vegades per la radio però mai m'havia parat a pensar de qui grup es tractava...xD molt bona, de veritat, els d'Oasis es mereixen un 10 :P. La de common people d'els Pulps em sona no sé de que, però aquest paio no m'acava d'inspirar confiança...va tenir molt éxit? :S
    I en quan a la de Animal nitrate de Suede l'únic que m'ha agradat a sigut el videoclip...U_U

    Bueno aquí deixo el primer comentari d'aquesta nova entrada profe, ja em contestaràs quan tinguis temps, per cert aquesta nit fan crakòvia :P

    ResponElimina
  2. British pop? Mola xD Ara per ara, aquests videos son fàcils de digerir, i entren bastant bé al sistema... [s]digestiu[/s] auditiu. Sembla que has triat un génere que va tenir molt a dir en els anys en que vam nèixer la majoria de nosaltres (del 94 al 96)...

    Als Oasis ja els coneixia desde fa algun temps, i aquella cançò que dius que ens sonarà... Em sona, però no sé de què. Algun anunci de cotxes? XD

    PD: Me la compraràs, la samarreta de Extremoduro? :) Plisplisplispliiiiis... xDDD

    ResponElimina
  3. a mi em sona de la haver-la escoltat per la ràdio...potser a tu també Samantha...xD

    ResponElimina
  4. Samantha, et compraré una samarreta de les Shampoo, que són de l'època en que vau nèixer(Que vell que em fan sentir aquestos comentaris, re10).

    La cançoneta de Oasis va ser un boom bestial. Penseu que el del grup que la va escriure explica, en un documental de pop anglès que està molt bé, que de tant que es va vendre es va fer milionari tres cops en una setmana, i penseu que les lliures angleses són més cares que l'euro. De quants cuartos devia parlar?

    ResponElimina
  5. doncs crec que serien uns 2,6 o 2,7 milions de lliures angleses, no? xD

    ResponElimina
  6. perdó, estem parlant d'uns..3,3 milions d'euros més o menys, que m'he confós abans..jeje!

    ResponElimina
  7. per cert profe ja el vaig veure e comentari i te'l vaig contestar, estic al dia tranquil...je je, aviat farè una nova entrada o sigui que passa't quan pugis :)

    ResponElimina
  8. Eh! Als de segon:
    Què us ha semblat l'exàmen?

    I a la resta:
    Holaaaaaa, qué hi ha algú?

    ResponElimina
  9. jo hi sóc sempre profe, lo que me'n vaig a estudiar mates que si no demà ja veuràs...U_U
    i mira que arribe a se dolent eh profe? x pobrets els de segon fent examen...je je, per cert m'estic descargant la peli de "Rebeldes del swing" :P

    ResponElimina
  10. profe mola la pagina de las voces jejejeje esta tarde me e picado con ella llevo 20 min con ella i an salido cosas decentes

    Rosa 4B

    ResponElimina
  11. Per als que no sapigueu de que parla la Rosa, passeu per incredibox.fr i proveu-ho, és molt entretingut.

    ResponElimina
  12. ostras profe..la ficha y yo que se! xD la segunda pregunta no tengo ni idea.. Pues nada...me voy a estudiar ingles. Adeeu

    ResponElimina
  13. Maestrooo!

    (soi el ruben)

    Has visto como me paso por tu blog.

    Bueno ya veras como te are la fixa esa xD


    Kuidate qe me caes mu bn! i aremos una guelga como dice la elena pa qe te kegues.

    ResponElimina
  14. profe el examen el examen millor no parlis del examen xD i wenu k tal us va tot als aki presents??

    ResponElimina
  15. bé, je je, Aitor, ves a estudiar múica que després de llegir el teu comentari adivino que no vas estudiar prou música...je je, fes como nosaltres amb el profe que algun dia estudiem història i el tío s'ho sap de pe a pa :)
    xD
    en fi, aquesta nit a les 4:10 per el Cuatro...televisen els Lakers vs. Miami Heat ^__^

    ResponElimina
  16. Sabeu què? M'agrada llegir els vostres missatges. És molt entretingut, i, força sovint, interessant.
    Poseu-me'n algun més, vaaa.

    Que majos que són aquestos estudiants :)

    ResponElimina
  17. ja ja, així que t'ho passes bé eh profe? xD
    bueno doncs res que dir-te, que aquest dies de festa em vénen com l'anell al dit la veritat :P
    i res que ja feia uns dies que ho tenies abandonat això i hi ha gent que ha desaparescut per el que sembla, je je.

    PD: els Lakers van guanyar d'1 punt amb un triple a l'últim segon del Kobe Bryant :)

    ResponElimina
  18. Heheheheheheh! *insertar riure malvat i terriblement lleig*

    AQUI ESTOY YO PORQUE HE VENIDO (...y porque si, sigo viva).

    Que tal va anar l'exàmen, profe? Ho sento! Jo no vaig poder fer-lo... :( (quina sort xD) Estic malaltona >.< Espero que per dimecres em pugui trobar millor i recuperi tota la pila d'exàmens que m'he perdut xD

    I deixo un sol video, avui, que mira, em trobo malament i estic enfadada. Per mès informaciò, el titol de la cançò (bueno, potser no tant extrem XD):

    http://www.youtube.com/watch?v=f_WbPWXv_nc

    Si, profe, al final les Kittie em van acabar agradant i tot... xD

    PD: Els tios (si bé no tots, la gran majoria), sou tots uns gelosos ò.o

    ResponElimina
  19. :O
    opinió acceptable Samantha, però les noies no us quedeu curtes eh...xD

    ResponElimina
  20. Jo no sòc gelosa. Al menys, no tant com un al que estic mirant en aquest mateix moment. Arfh, em treu de polleguera que sigui tant toçut... Tanoca >.<

    Però això millor ho parlem per un altre lloc... xD

    ResponElimina
  21. ja ja, per? xD
    bueno millor cambiem de tema, t'agrada el bàsquet? o millor, t'agrada cap esport Sam-Sam? xD

    ResponElimina
  22. M'agrada molt l'esport encara que no en practiqui gaire, ara... M'agrada la nataciò, el volei, l'atletisme i si, també m'agrada el bàsquet. Quan encara estava al cole "formava" part (per dir-ho d'alguna manera) del club esportiu de la Seu Vella, i feia atletisme, però ho vaig deixar... ._.

    ResponElimina
  23. :O, estic sorprés la veritat...xD
    ja està bé, l'esport és lo millor que hi ha :)
    tindries que seguir dona! :)
    i bé, qui més fa o li agrada l'esport? ^^

    ResponElimina
  24. A mi m'encanta jugar a la butifarra, l'esport nacional de LLeida.
    És apassionant, ple d'acció i adrenalina, i com els bons esports, t'ensenya a ser un bon cavaller. Si és que ho té tot.

    ResponElimina
  25. ja ja, està bé, però jo ja no me'n enrecordo de com es juga a la botfarra...:S, a propòsit, l'últim dia de classe d'aquest trimestre es fan unes activitats després del pati una d'elles és la butifarra, jo la vaig escollir, és clar ^^
    I bueno com han anat aquests dies de festa profe? :)

    ResponElimina
  26. www.basket24kb.blogspot.com

    He actualitzar profe! :P

    ResponElimina
  27. profe, te gusta jugar ala butifarra?:O
    Una cosa, lo del taller del Karaoke lo organizas tu??

    Me voy a estudiar..que si no habran calabazas por aquí..xD

    ResponElimina
  28. joel ana no estudieis tanto k es malo para la salud jejeje profe te estoi haciendo tu trabajo y por cierto creo k muy poca gente te lo ara tan largo como para continuar detras pero va si me inspiro teb lo are muy largo de unas 100 palabras osea 7 lineas

    ResponElimina
  29. hay se me olvidaba lo e escrito yo el de arriba k no e puesto el nombre ROSA 4B

    ResponElimina
  30. No sé si ho heu notat, però estic una mica vago.
    Ara, que vosaltres déu n'hi do també.
    Joel i Ana, la Rosa té raó. Total, suspendreu igual...jejeje

    ResponElimina
  31. ...ara m'he passat.
    Ja veuràs demà el que em diran...

    ResponElimina
  32. pos ara hem toca mestre pos res que avui a clase ens hu em passat d pM weno k kanvio al castella em resulta mes facil

    pos nada solo eso k oi a sio la ostia i el grupo new este esta wapo ik risas eee kon lo de muse xd vya parrraas

    xd ala adios a toos

    ResponElimina
  33. :O!! Profe, como que vamos a suspender? No no no... te equivocas.
    Una cosa, el taller de musica, que aras? Yo me e apuntado :D y la Judit también.
    Buenoo marchoo a hacer deures.
    Adeu

    ResponElimina
  34. Profe no seas malo que van a suspender si han estudiado yo creo que sacaran un 7 por lo menos xD (yo supongo que tambien)una pregunta ¿de que ira la actividad del dia 22 de musica? esque quizas me ponen hay la otra opcion son los juegos de mesa esque no me apetece hacer mucho sabes y jugar al parchis en mas entretenido que aprender a hacer masages y todo eso no se han currao demasiado la verdad las actividades.
    Rosa 4B (k royazo e puesto xD)

    ResponElimina
  35. ja ja, a ver Rosa todos sabemos que no vamos a suspender! xD
    y bueno comparto tu opinión, no se han currado mucho las actividades, al menos a primera imprésión (quizás ese último día nos quedemos sorprendidos! je je). Ah por cierto Rosa, no son juegos de mesa, son juegos de cartas, y tú me dirás, si los juegos de cartas son juegos de mesa! y yo te diré pero el parchís es un juego de mesa y no es un juego de cartas...xD
    y después de este súper rollo aún más largo que el de la Rosa...

    - Profe espero que et curris el tema de la semana que ve, que jo crec que li pots treure molt de profit :P, per cert no em surt el teu comentari a la meva actu...:(

    publi, xD:

    Aquest DIUMENGE DIA 13, jugo contra el Tremp a BARRIS NORD. Hora: 12:30. Espero que algú vingui..que són quarts de final! :)

    ResponElimina
  36. joel tambien estan y no no me e apuntado a juegos de cartas ya sabes que si no es en la piscina no mola k me ganes xD ademas dudo que se juege al poquer y sabes k a la butifarra no se jugar
    Rosa 4 B

    ResponElimina
  37. el profe ha desaparegut! :O

    Avui hem guanyat 39-46 vs. Estonnac un altre cop, aquest vegada a la pròrroga amb 14 punts meus :P

    profe dóna senyals de vida renoi! xD

    ResponElimina
  38. i Samantha tu també que ja no sé sap per on pares! xD
    l'altre dia et vaig veure pel carrer major em sembla! je je

    ResponElimina
  39. Ya estoy aquiiii...
    Que soso que està això, el Joel té raó.

    Sas què passe? Que estic amb el missatge de la setmana que ve, i amb el taller de l'últim dia, i corregint exàmens, i posant notes, i no passo gaire per aquí.
    De totes maneres, felicitats pel partit, i per cert en quina posició jugues? A mi em fa que ets escolta, no et veig gaire de base, i a sota cistella, deu haver gegants patosos que se't deuen menjar.
    Jo era escolta, je.

    ResponElimina
  40. Profe quan de temps estave castigat xDD
    Ya saps les meves recomanacions
    començen per So y acaben en Raya :DDD
    seria guay per acaba el trimestre (la semana final) he tret un 6.5 no sta mal no xd?
    bueno intentare de pasarme algun dia
    ya se qe saps qi soc pero poso el nom perquè me fa "ilu"
    Miquel Hijano Odina 2ºD

    ResponElimina
  41. ja ja, doncs mira a l'insti jugo d'escolta como molt bé has intuït profe, però a Pardinyes jugo de pívot ^^
    Per cert ahir vam perdre el partit d'anada a Tremp de 15 (vaig fer un partit de pena...) i avui hem guanyat contra el Tremp el partit de tornada de quarts de final de 12 punts de diferència, però hem perdut per basketaveragge...he fet 13 punts, llàstima que ens hagin eliminat...U_U
    i ve, com va tot profe? :)

    ResponElimina
  42. profe mucho estoi preparando el taller del ultimo dia pero no dices de que sera no seas mala persona y dinoslo xD o esque aun no lo has empezado a preparar y o pones como escusa para no pasarte por el blog seguro que es eso

    Rosa 4B

    ResponElimina
  43. mucho que me as dicho k si k as pasado pero no me as comentado, y dime de k es el taller que no me gusta esas sorpresas el taller me gustara o no x cierto ves como no me habias contestado mala persona
    rosa

    ResponElimina