15 de novembre 2009

aleluia

La d'aquesta setmana és aflamencaeta, per bé que és més coses. Però el realment interessant és que és una de les cançons més versionades del món, més que "el gegant del pi" fins i tot. De totes les que coneixia, i de les que he trobat pel bloc, us en deixo unes poques, n'hi ha moltes més.

La que escoltarem a la classe és aquesta, se sent força bé però no es veu res. Hi havia altres versions amb imatge però se sentien fatal: Morente i els lagartijos..



Leonard Cohen, un home que ara té uns 74 anys, la va escriure fa més de dues dècades:



Jeff Buckley en va fer la que es creu la millor versió, i realment és molt bona, presteu atenció a l'últim minut :O



I aquí alguna de les cutrades i curiositats que demostren que aquesta cançó és realment popular:
Una versió casolana, realment la primera que he trobat, però n'hi ha bastantes més:




Els de OT 2008 també la van cantar:



I els tenors guaperes de Il Divo no van poder resisitir-se de fer-ne una versió:



La de Bon Jovi l'he trobada per casualitat, ni sabia que l'havia cantat:



I a Shrek 2 també n'hi ha una versió, al OT anglès la va cantar una que va acabar guanyant, cantants "indies" a puntapala l'han cantada...
...trobeu-me'n més, si pot ser rares, que riurem (o plorarem, ja es veurà)


I ara deixeu de fer aquesta cara i escriviu-me alguna cosa.


18 comentaris:

  1. La versió de Il Divo suxs ._.

    Bueeno, i la cançó en general, doncs mira, està bé.

    ResponElimina
  2. I què m'en dius de la del Jeff Buckley, i de com l'acaba? quins pulmons...

    ResponElimina
  3. Samanta sempre primera :P xD

    Que amo el Jeff Buckley (per algo es "el jefe" xDDD), 25 segons del tirón, quins pulmons, no?

    En general totes les he vist igual, menos el flamencón de classe... quina fucking shit...
    però, a excepció d'aquesta, la cançó és molt bonica, i tinc que dir que totes m'han agradat molt, i els paios que ho han fet a lo cutre amb un micro, una guitarra y un piano s'han lluït...

    Resum: La cançó mole, tot i que vas dir que no molaría...

    PD: M'enrotllo un webo o m'ho assembla a mi? xDDD

    ResponElimina
  4. Problemo, amb que sigui la primera? ;)

    Profe, se'n han de tenir, de collons, si senyor XD

    I Brian, a veure si controlem aquests insults en anglès, o li diré a la Gispert :P

    ResponElimina
  5. Bona cançó, sempre m'ha agradat, mm...la d'estil flamenco alo millor no m'agrada tant, però en general totes bones, per cert per què vas dir que segurament no ens agradaria el d'aquesta semana? xD
    a tothom li agrada aquesta cançó, es genial :)
    mm...has escoltat alguna vegada alguna cançó de Jason Mraz? m'encanta...^^ el dijous ja et preguntarè per si de cas no llegises el comentari, ajjajj, per cert, ahir vaig actualitzar, ja t'hi pasaràs profe, que ara ja no és tan cutre...je je

    Joel.

    ResponElimina
  6. Aleluia me puc pasar
    entens la gracia :D :D?
    xDD
    Bueno esta béé la cançoo :)

    Miquel Hijano

    ResponElimina
  7. Si dic coses dolentes en catalá, perque les dic en català...
    Si dic coses dolentes en anglés, perque les dic eb anglés...

    En fi, diu la Pilar que me tinc que disculpar així que:

    Demano perdó a tots els presents del blog que van tenir que presenciar la desagradable lectura de un missatge que vaig escriure jo.
    En aquest missatge deia paraules malsonants entre altres coses, i sembla ser que ha pogut molestar a persones al·lienes a mi (Profe, Samanta, Miquel...) així que reiteradament demano disculpes a tot aquell que s'hagi sentit molest, o que li hagin desagradat les meves paraules.

    PD: No, Samanta, cap ni un, era una broma més que res...

    ResponElimina
  8. Brian, moltes gràcies, i disculpes acceptades. No cal donar-hi més voltes, no som aquí per això, si no per parlar de cançons i músiques, i que sàpigues que quan parles bé, els teus comentaris són força interessants.

    Per cert, encara no m'heu posat cap versió de la cançó, no en trobeu?

    ResponElimina
  9. Es que profe, d'una cançó tan bonica no s'en pot fer una pifia, només he trobat aquesta versió, molt maca, de la guanyadora de X Factor de América:

    http://www.youtube.com/watch?v=bsuXbkrA_AQ

    ¡Oh, que bonic! Sniff... xDD

    PD: Que bé, ara que tot està arreglat ;)

    ResponElimina
  10. Be jo tambe vui entrar a la siscusio del dia encara que no u he arribat a a entendre tot pero
    ... be en fi suposo que profe algun dia daquets(o semana) ens posaras algo mes heavy-rock com guns an roses metallica(nolescolto molt) nirvana coldplay red hot chilli peppers, ramones, muse (encara que ya las ficat weno aki us deixo men baixx

    ResponElimina
  11. A mi m'agrada el xinets..xD no pero estan bé.

    ResponElimina
  12. Jo n'hi vaig estar buscant, aqui deixo les versions que estaven més bé:

    http://www.youtube.com/watch?v=vIMOdVXAPJ0
    http://www.youtube.com/watch?v=v22NMAG1k18
    http://www.youtube.com/watch?v=ZMRPfCRV2xI
    http://www.youtube.com/watch?v=nWDfH51gvc0
    http://www.youtube.com/watch?v=q8yiqUM97s0
    http://www.youtube.com/watch?v=gumKBO-a1ac
    http://www.goear.com/listen/f28e089/Hallelujah-none

    PD: Volia fer un acompanyament amb guitarra que penjaré potser més tard...

    PD1: Accepto critiques, ja sé que no canto bé xD

    ResponElimina
  13. samantha xDDD
    Cantes béé
    TU SI QUE VALES!
    Miquel Hijano

    ResponElimina
  14. ¡Uoooh!

    Bravo, Samantha, al final t'has quedat una mica sense aire però ho fas molt bé ;)

    ResponElimina
  15. Si, ja ho sé que em quedo sense aire, he intentat fer una petita pausa i agafar aire de nou, però sona com el cul xD Bueno, no puc esperar molt més del meus pobres pulmons rovellats.

    Estic intentant pujar la versió amb la guitarra, però goear no em deixa, no sé perquè u_u

    Rectifico: Aqui teniu el clip perque pogueu riure en pau. Ja sé que hi ha vegades que la lletra no concorda amb el ritme, però només ho vaig grabar una vegada i no vaig voler tornar-ho a intentar xD I si, m'avorreixo molt, sino, no hauria fet això xDD Però al menys he complert la promesa de grabar-me tocant la guitarra xD

    http://www.goear.com/listen/c496ba3/Hallelujah-cover-guitar-none

    Si us plau, les critiques constructives escriviu-les a sachangat@gmail.com, no aqui al blog :I Si voleu xD

    I bueno, suposo que amb això us en haureu adonat de que la cançò d'aquesta setmana m'ha agradat xD

    ResponElimina