06 de maig 2011

Si us deixen sortir....

Us deixo aquí algunes cosetes que podeu escoltar si aneu als Campos, i si us donen permís. Que no diguin que us incito a fugir de casa.
Hi ha més coses, però no m'hi caben.


El divendres:


Uns indies:


Uns de Portugal:


Això no sé com agafar-m'ho


Aquesta no ho diu però és d'un que es fa dir Le Friss, i punxa als campos.




El dissabte:




A mi això em fa repelús, però sé que estarà ple:


Els de la cançoneta de "Polseres vermelles":


Uns bromistes:




Samanthaaa....






Alegria, que és festa:






El diumenge i el dilluns també hi ha coses, però escolta tú, busqueu-vos la vida, a veure si ho hauré de fer tot jo....



EL DIMAAARTS,


Primera part, funk i rap







Segona part, i aquí potser m'hi trobareu.




I aquí sí que hi vull anar!




Passeu-vos-ho bé, i no feu el tonto, que la vida és mooolt curta.

Tot i això segur que plou, com tots els anys.

7 comentaris:

  1. OStres tu profe, t'acabo de fer un comentari llarguíssim i no se m'ha quedat! Conyons!

    A veure... Vull anar a veure Fangoria, però no sé quin dia es. Als Angelus, que es avui, no els veure ni de conya, que toquen a les tres de la matinada. SÍ, A LES TRES. I jo anquesta hora ja estic fent nones, conyons. Encara que ja m'imagino al Guillermo dient "Hace siete años... tocamos aquí por primera vez...". Ai, que m'emociono.

    I tu que tal tot, profe? Avui l'Oriol se n'ha anat a veure als Children of Bodom.

    Ves per on, com passa el temps. Poc a poc m'ha anat creixent el cabell. Potser per al novembre tornaran els dies de gloria per a la meva melena.

    Que per cert, profe, coneixes aquest blog? http://laiaiatecaspa.blogspot.com/

    Fes-li un cop d'ull, anda. I no li contis a ningu, pero el Pino té novia, jiji.

    I aquest cap de setmana s'ha celebrat l'ExpOtaku. Allà vaig estar un ratet amb la Rosa. És com un saló del manga pero en format rar. Es a dir, comprimit. No va estar malament, per això.

    bueno profe, encantada d'escriure de nou. Ja m'imaginava que actualitzaries per aquestes feches... ;)

    PD: Ja sé que s'escriu dates, pero mole més feches. I estic ahorrant pel sonisphere. I wanna rock! :)

    ResponElimina
  2. El mio tambien es largo...
    Que sepas que te perdiste lo mejor ;) ayer(sabado) estubo super bien y me presente a un trivial otaku (el cual no gane, xk eran unos cabrones quien hacian las preguntas), pero no solo te perdiste eso que lo sepas muajajaja porque ayer me tocaba el turno a mi en el rol tramuntana en el stan y hicimos una arena de caballeros (sofcombat, armas de goma espuma) y ya me ves por todo el salon con una libreta apuntando a la gente que queria luchar y explicando el softcombat 20 veces, merecio la pena (44 participantes que se dice pronto, la actividad con mas exito de todo el salon) y eres una mala persona que no estabas en la lan... alli por la noche hicimos una partida de rol bastante entretenida, (a falta de rol en vivo de zombies buenas son las partidas de rol xD) y cuando digo entretenida digo divertida para todo el mundo k la escuchara, con cosas tipo yo salgo corriendo de un callejon oscuro gritando ese hombre me quiere violar y lleba un palo (en realidad solo me queria atracar pero era para que los guardias actuaran xD) o un voy a intentar intimidarte y los demas un hombre inmovilizado no intimida demasiado(su contestacion fue ya pero e mi mejor habilidad).
    Sam me debes al oriol cantando la del dragon ball que no lo hizo...
    PD: Probaste el ramen?y el shushi?

    ResponElimina
  3. Me quise apuntar a la Lan, pero no tenía pasta, ni un ordenador decente. Me pasé el sábado por la mañana, pero por la tarde no salí por un problemilla de última hora e_é

    Comí ramen y esas empanaditas tan buenas. El sushi no, porque no me gusta demasiado... xDD

    Lo de Oriol lo veo difícil, pero se intentará XDDD

    ResponElimina
  4. Rosa, perdona però és que d'això de la moguda
    otaku me'n vaig enterar massa tard. La culpa és dels de l'ajuntament que no fan publicitat d'aquestes coses per que els que hi aneu no voteu.
    Ara, no sabia que estaves tan posada en la cosa esta del rol. Jo hi vaig jugar una mica, i m'ho passava de conya. Era en Roger da Silva, un capità de l'exèrcit imperial que s'havia passat als rebels. De la guerra de les galàxies, és clar.

    Ami els sushi tampoc m'agrada gaire. Jo l'arròs, de la paella.

    Samantha, va tocar la Alaska? (a tu t'agrada això? te m'estàs apetardant) Per cert, he visitat laiaiatecaspa, i em sembla que hi tornaré.

    Jo fins al dimarts que em penso escapar a veure al New Raemon, no faig res més que veure gegants i cercaviles amb un rubiales de dos anys, que a sobre l'he de portar als braços per que des del terra no veu res. Què us sembla?

    A mi també m'ha quedat una mica llarg, no?

    ResponElimina
  5. Dios! yo no me lo curro tanto... Yo llevo todas las fiestas currando...hoy es hora de salir ya! y oorg que ganas de fiesta!
    Profe! si mañana vas a las carrozas me veras disfrazada de pirata... :$ y tranquilos... que a ti y al rubiales os bañare a confetis! jajaja
    Como va todoo?? Ya queda menos para fin de curso!! T_T ya era hora.... Sabes que? mi ultimo dia de clase es el dia 10 de junio y ale! a disfrutar de un largo verano sacadome la teorica de coche y trabajando.....bueno..es ley no?

    Ale profe! ya nos veremos! un beso!


    Ana Sanuy

    ResponElimina
  6. olaaa profe!!! :) i un altre cop me passo per aki...no te podras queixar ara no? am tantes visites k tens! ;) weno ami tot me va be com sempre xD pro segueixo am ganes de poder veuret algun dia ehh! enga dw profeee! :)

    ResponElimina
  7. el comentari d'abans l'he escrit yo Pavlo xD

    ResponElimina