14 d’abril 2011

No voleu caldo?

MANIFIESTATEEEHH.......
Tanta queixa, tanta queixa...au, se us ha girat feina.
Us deixo algunes de les últimes coses que m'han cridat l'atenció, però de totes maneres, que consti que us he llegit a tots i he prestat atenció al que em dieu: sobre propostes de música, les vostres habilitats o gustos musicals, o les tonteries que us passen pel cap. Ara, d'això últim trobo que en falten, amb lo inspirats que esteu quen voleu, je.

A mi aquest, que és de Cabrils, m'agrade perquesí:



Aquestos diuen que estan molt bé en concert:



Aquests són de les Canàries, i no estan mal:



Aquesta em fa una mica de ràbia (es veu que va d'artisssta), però vès, escolteu:



Aquesta no us la mireu si heu tingut un mal dia, que no vull líos. És de Múrcia, i m'agrada la mala llet que destil·la:



I què més? Samantha, quin morro que tens; Ana, encara t'hi guanyaràs la vida.

Us toca

5 comentaris:

  1. No me lo creo, nos has visitado.. !! :O ajaja

    Bua profe..si que me ganare la vida si... ayer el concierto super bien , pero flipante !!! Y cuando ya nos ibamos, el profesor de bandurria me da dos besos y le dice a mi madre que muy bien, que para llevar tan poco que se mucho y luego me dice, bueno ahora para preparate porque te seguiré llamando para que vengas a tocar con nosotros y las próximas veces te pagaremos y los otros me dicen, hasta la prooxiima! porque para el siguiente concierto te llamaremos! y yo flipnado! jajaja Que guaaaaay! :D

    Como va todo?? ya nos tienes abandonados eh...
    -.- '


    Ana Sanuy

    ResponElimina
  2. Després de tant de temps, era hora, no creus, profe? Espero que tot vagi bé, a veure si polim la idea de quedar (que sobre això no has dit res, pillin). El concert de Megadeth ha anat molt bé, ara vaig a per la entrada del Sonisphere, però no tinc pasta... Mira't el cartell en quan puguis, no és el millor d'Europa però per ser Espanya està bastant bé...

    Mira't això: http://www.noisey.com/es/?region=SPAIN#!/view/400

    És el reportatge que van fer Crysys al gener, surto en algunes escenes i a les fotos :)

    Un petó profe, a veure si et passes més per aqui!

    ResponElimina
  3. bones profe! com pots veure ultimament mestic passant moltissim per aqui i tu no me dius res ¬¬'
    pero confio en que te llegeixes els meus comentaris!:D bueno me passava per preguntar com te va la vida i daixo...espero que per fi me contestis! venga pues a reveure!

    PAVLO SHYROKYY (Neewsstyylee)

    ResponElimina
  4. Palomino de kilo UUUuuuUUUUUuuuu

    ResponElimina
  5. Bueno Ana, tu ja estàs a un altre nivell. Jo no he cobrat en ma vida per tocar enlloc. La veritat és que tens raó, flipant. Et felicito, però molt i molt.
    Samantha, això del noisy.com ja ho coneixia, i la veritat és que lo dels paios de LLeida ja m'ho havia mirat, però no m'havia fixat que hi sorties, i ja t'hi he vist fent cara de bona persona. El cartell del Sonisphere tampoc està tant malament: els teus compis Apàtrida, Lacuna Coil estan molt bé, Darkness poden ser divertits si no te'ls prens en sèrio, Twisted Sister són una finestra a les glòries passades dels 80, Mastodon, Apocalyptica són genials...
    Pavlo, doncs les coses em van normalilles, d'anar fent. Els alumnes que tinc ara són dificilets, però de tant en tant me'n surto, jeje. M'enyoro de tenir bones converses amb alumnes espavilats, amb una certa edat. Els d'aquí són un pelet immadurs, sense mala intenció, és clar. I tú què tal?

    Ja ens veurem

    ResponElimina