01 de febrer 2011

PERDÓ, PERDÓ, PERDÓ.......

No si us plau, no perdeu la fe. No m'he perdut, no renuncio de cap de les maneres al gran plaer que és llegir els vostres comentaris!
Per mi sou com uns germans! Buena, ara m'he passat. Enlloc de germans poseu-hi cosins segons, o concunyats, o sogres de terceres núpcies, ooo....En fi, ja m'enteneu :))

Pavlo, passa't home, passa per aquí. No els hi diguis als altres, però els teus comentaris són els més interessants de llarg. (molt bon any per tu també)

Samantha, se t'ha girat feina! Déu n'hi do. Els Addler's Appetite (s'escriu així) són el grup del bateria dels Guns de l'època de "Sweet child of mine" i "Welcome to the jungle". Lo del Sonisphere estarà molt bé, com sempre. I els Angelus Apatrida estan molt bé, són com els Metallica dels primers 90 i finals dels 80. Per cert, no els hi diguis als altres, però els teus comentaris són els més interessants de llarg.

Rosa, Ana, Joel, expliqueu-me coses (i cotilleos...), què tal? Com enyoro discutir amb vosaltres, aquella mala lluna de l'Ana, el sentit de l'humor àcid i punyent de la Rosa, el...a veure... el... bueno, no sé, el Joel per que... per qué és ell, ja ho sabeu. I del resto, millor no dir res, per si de cas, ;DD
Ah, ja deveu saber que millor que no els ho digueu als altres, però els vostres comentaris són els més interessants de llarg.

EL REGALET:

Aquestos fant vint anys, i em van cambiar la vida. Potser no ho entendreu, però va ser així. Mireu el cantant, i penseu que jo m'hi assemblava, a excepció de que jo no sóc tan guapo, i de que jo portava les grenyes encara més llargues.

Gran cançó


Gran vídeo:


Aquesta és la que em va fer click al cervell:

27 comentaris:

  1. jajaja profe per fi mas contestat :) k tal va tot?? lo de k els meus comentaris son els mes interessants ya u sabia jejeje ;)
    PAVLO(lo puto amo) xDD

    ResponElimina
  2. Pavlo, m'has de recomanar alguna cosa d'aquelles que escoltes, que estic molt desconnectat del mundillo electrònic.

    I pensa que sempre sóc per aquí, encara que a vegades estic un pelet enfeinat i no em paro a contestar-vos, però us llegeixo sempre.

    ResponElimina
  3. ah profe trankil!;) hmmmm...weno te recomano "ukfdubster" estan mol xules les cançons!! per exemple akesta:
    http://www.youtube.com/watch?v=ihwzG5-W8tE =)
    PAVLO

    ResponElimina
  4. http://www.youtube.com/watch?v=ihwzG5-W8tE

    ResponElimina
  5. Proofeeeee!! com que la mala lluna de l'Ana?? :|
    Lo sé... nos echas de menos verdad? yo tambien, los profes que tengo ahora no son tan enrollados como tu, pero bueno..se puede soportar.

    Yo..bueno..yo como siempre, de faena hasta arriba, pero poco a poco. Ahora la guitarra esta bien guardada y asi no coge polvo..ajaaja. La bandurria..esta que echa humo ... no paro de tocar..mis dedos no me responden tampoco..pero no pasa nada.. :D
    Que sepas que el 9 de abril bailo y toco al escorxador..por si te apetece.
    El insitituto muy bien, no voy tan de culo como Rosa y Joel, pero igualmente..es deficilillo. Las notas bastante bien, no me puedo quejar pero cada dia deseo con mas ganas que lleguen las vacaciones.. T_T jaja
    Y por ultimo el trabajo... solo trabajo dos dias a la semana, dos horitas. Por lo menos me gano algo. Es un poco estresante..este de ser profesor eh? buff las mias son de siete a nueve años y estan revolucionadas todas, pero en el fondo me las quiero y son buena gente ajaja.
    Ojala todo vaya igual que va ahora...

    Y a ti, como te va todo?? Aver si te haces facebook de una vez...que asi es mas facil hombre.!!
    Espero que vaya muy bien todo!

    Ana Sanuy

    ResponElimina
  6. Humor acido? ¿¿¿yo??? que hay mas acido que poner que vuestros comentarios son los más interesantes a todos como si solo leyeramos nuestra parte... Haber que te cuento poca cosa de mi vida he cortado con alex (y eso que ibamos ha hacer 6 meses pobrecito), he encontrado un bajista (que ademas es corista) por lo que el grupo ya esta completo y nos podemos poner a ensayar de verdad, que para la rua de carnabal desfilo (con el surdo), que estoy harta de los examenes (ahora deberia estar estudiando historia)y que hacia tiempo que no pasaba por aqui xD

    ResponElimina
  7. ei profe soy el naxoo takuerdas de mi¿? pos eso k komo me kaes super bien keria saber k es de ti bueno k sepas k me pasare de vez en kuando vale kuidatee

    ResponElimina
  8. Ey profe! Gràcies per contestar (per fi!, jajaja!)

    Avui és el concert d'Addlers, a veure si m'ho passo bé :) I com a l'altre comentari, la cosa en concerts va bñe per lleida! Coneixes la Doro? Oi, i tant que la deus conèixer! La Metal Queen, senyor! Doncs es passarà per la Cotton a l'octubre (crec)! Oi que és increible? I amb lo petita que és la cotton, la tindré a poc més de dos metres (penso estar a primera fila, sisi) :D

    Seguint amb el Sonisphere, han confirmat a Alice Cooper i a altres! Què fort, veure al Cooper! *O*

    I per cert, t'has enterat, no? Judas es jubile! Jopé, un altre dels grans que se'n va :( Però bueno, què més et puc contar? L'Oriol s'ha montat un grup de thrash i va bastant bé la cosa, per ara només fan covers però milloren a un ritme increible :D

    Tot això t'ho escric amb poc minuts de temps, que ara tindrè que pirar cap a classe! Contesta més seguit, que sino per aqui ens aburrim esperan-te!

    Ultima curiositat, m'estic llegint la biografia de l'Slash i es veu que va tindre una novia que es deie Samantha i que tenia les popes molt grans... jajajajaj xD Tonteria? Si, però em vaig fer un fart de riure!

    Un petonet profe :D

    ResponElimina
  9. PD: M'encanta Pearl Jam, ja ho saps :D

    ResponElimina
  10. Pavlo, ja he escoltat el que m'has posat, i m'ha recordat això, a veure si t'agrada:

    http://www.youtube.com/watch?v=IlEkvbRmfrA


    Ana, tú de profa?! Penja-ho al youtube per favor, que segur que n'aprenc.

    Rosa, a veure si és veritat lo d'assajar de veritat, que vull anar de concert. I lo del noi, mala sort, amb el pròxim tindràs més punteria...serà la suficient?

    Nacho! Què fas? Per on caus? I les ulleres verdes, encara les tens?

    Samantha...DORO!! No pot ser! A LLeida? No sé com l'han enganyada, però s'hi haurà d'anar. I escolta, l'Slash és calvo? És que hi va haver un temps que esdeia que lo dels barrets era per tapar la calva, què se'n sap?


    Gràcies a tots per passar per aquí, ja ens veurem a l'infern.
    Si home, o és que us pensàveu que a vosaltres us esperen allà dalt...a vosaltres? jejeee

    Si no ens veiem a l'infern ja ens trobarem per la Bordeta, que sifaonofaaa.

    ResponElimina
  11. Ara m'he passat, l'infern és Balafia, ho sap tothom...

    ResponElimina
  12. Alaa! bordeta dice...ajajajaja
    pues si...de profe.. y no puedo colgar hombre! que no les puedo grabar aajaja, se hace lo que se puede...y ahora te entiendo a ti...bff..

    :) Ana

    ResponElimina
  13. Ana, no les vull veure a elles, lo que vull és veure't a tu perdent els nervis. Ha de ser impagable, i pensa que no seran ni la meitat de guerreres que tu :DD

    ResponElimina
  14. avui si que l'han liat pero molt..ai dios... :S
    jo soc més guerrera que elles...però buff 15 nenes es una bomba...

    No perdo els nervis..¬¬', bueno una mica, pero no molt..:)

    Ana

    ResponElimina
  15. Bones profe :)
    com era.. Ramon, Ruben.. ah no, Roger! xD
    espero que em puguis disculpar, però el temps passa volant i feia una muntada de dies que em volia passar per aquí, però és difícil trobar el moment adequat la veritat, la feina se'ns acumula, i ara amb el treball de recerca i tot! ^^'
    Però bueno, aquesta setmana blanca, ens vindrà de conya, per a ser francs! "intentarè" organitzar-me amb la feina i tal, i a gaudir d'uns dies de descans, però ojo! descans no vol dir parar de fer coses i de descobrir-ne de meravelloses. Tinc alguna suggerència musical per a tu profe, encara que no sé si a tu el jazz i el blues t'agraden molt... (de fet, l'any passat no recordo cap dia que ens en possesis). És una música que mai m'havia desagradat, però mai m'havia parat a escoltar-la durant llargues estones i descobrir grups nous i cançons realment fabuloses! :)
    T'en deixo algunes i espero una valoració acceptable per part teva! ^^

    - Ray Charles - Hit the Road Jack:
    http://www.youtube.com/watch?v=GjdahefhOEQ&feature=related

    - Al Green - I'm So Tired of Being Alone:
    http://www.youtube.com/watch?v=Tdw7kxD8eUc

    - Norah Jones & Ray Charles - Here We Go Again:
    http://www.youtube.com/watch?v=9WAFOoebp-E

    - Norah Jones - Ruler Of My Heart: (no està la cançó completa)
    http://www.youtube.com/watch?v=gkSjTd9PtBY&playnext=1&list=PL07B39A5BB7BB298A

    - Melody Gardot - Baby I'm A Fool:
    http://www.youtube.com/watch?v=2oQegBHYokE

    - Joshua Redman - Blues On Sunday:
    http://www.youtube.com/watch?v=zM8obFt5d8g&feature=related

    Per cert, com van la família i el treball? espero que molt bé i una forta abraçada profe!! ^^


    pd: a veure si un dia d'aquests anem a prendre algo i ens posem al dia de tot profe! ^^

    ResponElimina
  16. ei profeee pos les ulleres em vaig sentar al damunt sense voler pero bueno no pase res ja no me les posava xd pos aixo k em pasare de kuant en kuant avere kina musika ens poses per aki i espero k akesta pagina estigui oberta molt temps kuidat profee

    ResponElimina
  17. joel sigue vivo!!! lo he visto, lo he visto! (lo digo asi porque cada vez es mas dificil saber de ti) xD
    Profe suerte que te tenias que pasar por aqui a contestar que sino(me dijiste eso hace 3 dias) como esta el Alger esta mejor? por cierto una pregunta te conoce media banda o que? xD

    ResponElimina
  18. Nois, no me se enfaden. Estic molt mandrós, aquesta de l'escola m'esgoten i em deixen sense energia.
    Joel, d'aquesta música en podriem palar tanta estona... Busca a l'Otis Redding, les cançons antigues d'en Solomon Burke, la Mahalia Jackson, la pobra Billie Holyday, el Wilson Picket... n'hi ha cada una:
    http://www.youtube.com/watch?v=i2RGu1v5388
    http://www.youtube.com/watch?v=wTgvsA-2B74&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=mEu8DrO9PbY&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=YKqxG09wlIA
    http://www.youtube.com/watch?v=d7ENPQzlUpY
    http://www.youtube.com/watch?v=YKqxG09wlIA
    etc,etc,etc

    Nacho, mala sort per les ulleres, però i els braços i cames...encara els tens tots?

    Rosa, només en conec uns quants, i és que Lleida és un panyuelo. I sí, l'Alguer està millor, ja salta com un gripau, je.

    ResponElimina
  19. A contestado! :O

    profe..aver si te dejas ver el pelo por lleida, que no te veo ya eh! un dia podriamos vernos todos, con los del año pasado y tal..que yo tampoco os veo mucho por el barrio y tal.. vv'

    Ana

    ResponElimina
  20. Toooooooodos locos. Este viernes Sodom, profe. A ver qué tal.

    ¿Te has enterado? ¡Angelus Apatrida telonea a Slayer y Megadeth! A ver si tengo suerte y Davish G me da la oportunidad de conocer a mi amadísimo Mustaine :3

    Y a ver si es verdad y te dejas ver el pelo. Podríamos quedar para tomar algo, porque parece que fue hace mucho tiempo la última vez que te vi, profe. Ya no recuerdo lo feo que eras :P (¡es broma, eres muy guapo y... y...!)

    *cri cri*

    Saludos salidos salados.

    ResponElimina
  21. Ai, no sabeu com us enyoro. Home, a mi em faria gràcia que un dia d'estos poguéssim quedar uns quants per a fer un cafetó en una terrasseta. Com que suposo que pagaria el Joel (tots sabeu que està forrat) a mi em semblaria bé. I m'expliqueu què tal us va la vida.
    Ja en parlarem un dia d'aquestos.

    ResponElimina
  22. ei profe! jo tambe tenyoro moltissim...:) encara espero veuret algun dia per la bordeta o encara millor a l'insti. que tal te va alla amb els petits? tot be? jo estic be lo que passe que estic fart dels examens xD
    PAVLO 3rD

    ResponElimina
  23. Jo també t'enyoro Profe <3 Ara mateix estic passant per un moment molt difícil per mi, però bueno, a veure si organitzeu una quedada ja, que el millor remei a tot això seria veureu-hos!

    PD: Lo de que t'enyoro es veritat a mitjes xDDD

    ResponElimina
  24. PROFE AHIR VAIG ANAR A VEURE MEGADETH I SLAYER SI VOLS ELS VIDEOS CONTEEEEEEEEEEEESTA! : D

    ResponElimina
  25. profe si estas por aqui manifiestate y actualiza que hace más de dos meses que no pones canciones nuevas xD

    ResponElimina
  26. PROOOFE!!! NOTIICIOOON!!!!

    Con un año y medio tocando la bandurria, el profesor me lleva con él a toocaar conciertoos!! tiirii tiriiii!!! :D
    estooy super contenta..que bien.. tu no sabes que bien toco la bandurria..me tiene enganchada..y la guitarra..abandonada que la tengo la pobre..tendre que recordar acordes y tal que si no..mal mal.
    Y tu, como te van las cosas?? aver si actualizas esto y das señales de vida ...
    y tu niño?? grande seguro!
    ya me iree pasando!
    un saludoo!! :)

    Ana

    ResponElimina