20 de desembre 2010

Skid Row i tal i tal

El comentari de la Samantha m'ha portat vells records (bueno, tampoc tan vells, no ens passem) i m'ha fet venir ganes de rebuscar aquestes antigualles.
El que canta tenia cues kilomètriques de dones suspirant-lo, de debò.



Ai, aquelles balades...



Però els faltava una mica de mala let, no com aquestos:



I d'aquestos poso només la cançó, ja que el vídeo em podria portar problemes, i ja no us dic la lletra...



M'encanta aquesta cançó!!

COMENTARIS AL RESPECTE DE LES CANÇONETES??

9 comentaris:

  1. Holaaaa?
    Ja deveu ser en algun país exòtic, esperant per a celebrar uns nadals tropicals, però si queda algú, podeu saludar, ein?!

    De totes maneres, que tingueu un any millor que aquest, que s'ha d'anar cap amunt. I bones vacances (algú té deures de música?)


    Samantha, si hi ets...ara ets pèl-roja? És que l'altre dia em va semblar veure't durant alguna dècima de segon, per allà a Sant Joan, o al carrer Major, no sé. Estic pitjor de lo que em penso, o vaig bé?

    ResponElimina
  2. Hoooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! La musica NO me gusta..(como novedad), de pais exótico nada.. a casa que se esta muy bien.. :) Si..tengo deberes de musica para todas las navidades..es lo que hay. Pues nada profe que aver si nos vemos algun dia porque..esque nunca te encuentro por la calle..bueno si aquel dia en el mercadona que casi te doy una colleja..xdd pero bueno me pasaba para decirtee que feliiz naviidaad y prospeero año nuevo!! Ya me iré pasando por aqui!! Adeeeu! ;)

    Ana Sanuy

    ResponElimina
  3. FELIZ NAVIDAD PROFE!!! no hago musica en el insti asi que no hay deberes xD y estas canciones molan ;)

    ResponElimina
  4. Bon any majos!!

    Ei, una cosa, que teniu festa el dia 7? Ho dic per que si no passaria pel Mariarubies a feu's una visita, que jo si que en tinc de festa.

    ResponElimina
  5. Yo tengo fiesta... y el maria rubies creo que tambien... pero podriamos vernos toodos un dia!

    Ana

    ResponElimina
  6. olaaaaa profe!! el dia 7 tenim festa ;) pro espero k et passis algun altre dia pel maria rubies =)
    despres em diras k no em passo mai per aki xD
    bueno me passava per ki per desitjarte un FELIÇ ANY NOU I TOT LO MILLOR!!
    PAVLO SHYROKYY(2nC-3rD)

    ResponElimina
  7. Bon any Mister Profer! ;)

    Tard, però al final has acabat posant una mica de la música que escolto jo, eh! :D Els Skid Row que vaig veure no son pas els del Bach, ara tenen un altre vocalista xD En Bach es va passar fa poc per madrid però segons la metalhammer no va cantar les bones de la seva época amb skid row xD La veritat es que el tio encara no ha perdut la seva part sexy, encara está bo ;)

    I fins abans de nadal portava el cabell roig, si! Ara me l'he tall, molt curt i de nou de color negre.

    I bueno, seguins amb nous concerts, vaig anar a Crysys+Angelus Apatrida (els deus conèixer), thrash espanyol espanyol, i el baterista de Crysys em va dedicar una baqueta :3

    Saps? Ja tinc la meva entrada per al sonisphere d'aquest any! Només han confirmat Maiden, però es rumorege a molts dels grans i a un parell del Big Four ;D També aniré a Megadeth+Slayer, que és a BCN, aixi que perfecte :D Fa poc va ser el meu aniversari i vaig demanar anar al Hellfest (si, el de França), però la mama em va dir que no... Ho entenc, és clar, son massa dies i es perillòs, pero em fa pena perquè anaven els Judas i Scorpions :(

    Pero bueno! Aquest any va la cosa bé per lleida! Ara al febrer aniran els "Adlers Apettite" al café teatre, un d'ells va estar fent algo als Guns n' roses, però ara mateix no me'n recordo qué... xDDD

    Apa, profe, que ja he escrit moltes coses i segur que et fa gràcia llegir les tonteries que dic, però ja t'he dit massa cosses! xD Si contestes potser et contesto ;)

    Es broma! Un petó

    ResponElimina
  8. nose prk me passo per ki si iwalmen mai me respons xDD
    PAVLO

    ResponElimina