24 de novembre 2010

Aquests no els puc posar a l'escola II

Ai, quines feinades. Miro de ser equitatiu amb el tema lingüístic, no abusant de cançons en anglès, i posant cançons en català, que de ben bones que n'hi ha (esteu carregats de prejudicis). Però on em trobo els problemes? En les que són en castellà. La meitat de les que em venen al cap tenen algun problemeta.

Creieu que aquesta la puc posar? No hi haurà cap pare/capitán-sensible que hi trobi algun missatge subversiu?



Se senten gaire el parell de tacos que diuen cap al final d'aquesta (i mira que és genial)?

7 comentaris:

  1. Per cert, molt bones Brian, em fa molta gràcia veure que encara hi ha gent que passa per aquí. Jo, de moment, encara tinc montada la paradeta, ja que si la tanco perdré tota la feina feta, i així, a més, tinc visites com la teva.

    ResponElimina
  2. Bff profe que tal que consti que io u miro tot lo que no comento que tal estas on estiguis ya me contaras :D

    Miquel Hijano Odina

    ResponElimina
  3. profe sabes que esa nave tiene mas de 52 cañones, sabes en lo que me fije el otro dia que fuy al aula de musica? que aun esta colgada la hoja con la direccion de la pagina asi que quizas tengas nuevo publico y todo xD

    ResponElimina
  4. Doncs Rosa, si passen per aquí no sé si es nota. Les visites no paren de pujar (més de 2000 des de que vaig plegar), però ja saps que lo dels comentaris...

    I si, la nau en té més de 52, de fet es veu que en té no sé si més de cent o dos-cents. Lo fort és que la foto és d'una pàgina on un tio diu els canons que té (baterías de cañones, làseres noseque,etc.).

    Hola Miquel, i tú què tal? Jo vaig fent lo que els meus "meravellosos" alumnes em deixen. Per que tot i ser més petits, són pitjors que vosaltres. Eh! Amb carinyo, no ho dic de mala llet, ja ho deus suposar.

    ResponElimina
  5. profe! :)
    ara ja feia una pila de dies que no deixava la meva petjada per aquí.. al final et vas fer facebook o vas optar per aquesta opció per a seguir en contacte amb nosaltres? xD
    en fi.. després d'uns durs dies d'exàmens, treballs i demés coses insoportables, ara venen uns dies de relax que aniran de p.. de fàbula!! ;)
    com va tot a la nova escola? i la família? :)
    cúida't profe i per cert si algun dia estàs interessat en veure els vídeos de la graduació, lo bé que ho vam fer i tot, s'ho pots demanar a la Ana Sanuy, que els té tots crec!! xD

    Joel.

    ResponElimina
  6. Hola profe :B
    men alegro de que estiguis am els nens petits xd
    tu deus pasar mol bé ;D
    ya que estas aprofita i et pases :3

    http://music3-dance.blogspot.com/

    Miquel :)

    ResponElimina
  7. Bon dia profe! Vaja, fa temps que no m'hi passava per aquí... Què tal va tot? :)

    Diumenge passat vaig anar a Skid row, passat pel meu Facebook per mirar les foto! ^^

    Bueno, un petonet, cuida't! :D



    I per cert, a actualitzar això! Ara que no ens fas classe pots possar música que nosaltres demanem,... no creus? C:

    PD: Ostres! Com mole la capçalera! *O*

    PD2:Si cole, cole, no? xDDD

    ResponElimina