29 d’octubre 2010

Aquests no els puc posar a l'escola

Tinc un poblemeta, i és que m'estic trobant amb un munt de cançons que vull posar a on treballo aquest curs, però ja sigui per un taco per allí, massa soroll per allà, o per si algú s'adona del que diu la cançó realment ( quan són en anglès ), no les puc posar i m'està sortint una llista llarguíssima de grups prohibits.
És veu que per aquí hi ha gent amb la pell molt fina i poden montar un cristo per coses que a nosaltres ens farien, com a molt, somriure:
Aquí teniu un grup que m'encanta i no puc posar. A veure qui sap per què no puc posar la de "Un buen día"?







7 comentaris:

  1. pues no se porque no puedes poner esto..xdd

    como vaa todo??
    Ana

    ResponElimina
  2. Anem fent pel Secà, i tú, què tal? Com van aquests estudis nous i flamants que fas?

    Lo de la cançó, escolta que diuen a la primera al minut 3'12.
    O lo "escandalosa" que acaba "Segundo premio", tot i que a mi m'encanta, escolta la lletra...

    ResponElimina
  3. Bueeno va haciiendo..poco a poco..lo único que estoy hasta arriba de trabajos y trabajos..elaborar nosotras la materia..todo esto..buff llevo dos meses y estoy cansada..pero bueno..pronto vacaciones y cuando me de cuenta ya es verano!! :D

    a...lo de 4 millones de rallas? jaja pues no me fijé la otra vez..xdd
    por ciierto... VOY PROGRESANDO CON LA BANDURRIA!! :D ahora ya cuesta más...que me dan partituras más dificiles y buff pero bueno..toot ho fareem! :D

    que vayaa biien! ;)
    PD: me he quedado agusto eeh

    Ana

    ResponElimina
  4. si lo unico de malo que dice es que va a hacer unas cañas y se toma las rayas estas guro que no la puedes poner????

    ResponElimina
  5. Ei, hola. Perdoneu l'absència. Estava perdent el temps mirant la setena temporada de la Jessica Fletcher i el tour mundial de la Hannah Montana.

    Rosa, però què dius? Quina cara li poso a un pare d'un nen de quatre anys si em diu que el seu fill li ha preguntat què és "cuatro millones de rayas"?

    Per quan un concert mano-mano Rosa i Ana? Una "batalla" d'instruments bandurria-contra-surdo? Jo pagaria per una audició tan salvatge. Jjjjee.



    Em sembla que hauré de posar alguna cançoneta més...

    ResponElimina
  6. jajaja que cachoondo! xdd
    olle..pues demostramos nuestros talentos! jaja
    sabes que cancion estoy tocando ahora?? hey soul sister! es un poco dificil...y la de dejame esa es mas facil, pero bueno..ya esta biien!

    Pon algun otro grupo..yo que se..pitbull maestro pon pitbull..

    Ana

    ResponElimina
  7. Hola profe!!
    A que no saps qui sóc? :O
    Bueno si, per el nom xD
    Qué, com va tot profe? Per aquí bé, no tenim música, per això (H.
    Bueno profe, que sapiguis que encara que debia ser el alumne que et feia menys cas, t'enyorem tots molt xD
    Me passat per veure si això seguia, i vec que si, així que igual em segueixo pasant =D
    Molts records de 3r C (ex 2on C) profe ;)
    Cuida't :)

    ResponElimina