15 d’octubre 2010

Molt bon die

Holaaa, veig pel contador que aneu passant per aquí.
De tant en tant em vaig trobant algú per ai, i em fa molta gràcia, per que tots em saluden sempre. Vull dir que no passen de mi, i això fa ilusió, la veritat.
Cursileries apart, vull demanar perdó a l'Ana S: vaig anar a Barcelona a veure una padrina que tinc amb casi 91 anys, i no vaig poder passar, no t'enfadis.

Com va el tercer?
I el batxillerart?
I lo altre? (és que no recordo com se diu...cicles?graus?)

Melanie...12 llibres? Nostà mal.

Rosa, com va el grup?

Ai no se, és que voldria saber tantes coses...és que m'emociono.


Prou tonteries! Escolteu a veure què us sembla:





I recordeu:


És broma....o no?

12 comentaris:

  1. profee!! no pasaa nada!
    buaah! salio de biien! :D luego me fui a big ben y me pegue una fiesta...jajaja
    Aveer si nos vamos viendo por aqui!!
    Ana

    ResponElimina
  2. hombre profe!! si estàs viu!! ^^
    xD
    en fi que espero que ens veiguem algun dia o algo, no? tot bé pel nou col·legi? :)
    nosaltres currant a tope fent Batxiller, i allò altre que dius, sí, es diuen cicles! xD
    cúida't profe! :D^^

    ResponElimina
  3. Joeeeeeel, lo puto crack!
    Si algun dia tinc festa i vosaltres no, a part de riure-me'n, us vindré a visitar, de veritat de la buena.

    Ana, a veure que fas a les festes que ja saps que ta mare...és patidora.

    ResponElimina
  4. jjjajaja, ostres profe, estàs com un llum no, com una bombilla!! xD

    espero que sigui aviat doncs ;)

    ResponElimina
  5. eso de currando joel es mu relativo, profe si llegas a estar en el insti seguro que te ries del joel ultimamente todos los profes lo hacen... si tampoco es tan malo esginzar a una profesora... o si? en cuanto a mi grupo si te refieres al de batucada tube 2 conciertos y medio el sabado y tengo la mano que no la puedo ni cerrar y el otro pues intentando arrancar pro ya me conoces seguro que arranca xD
    por cierto SI ES VERDAD LO DE LA VACUNA GUARDAME UN PAR xD

    ResponElimina
  6. fue sin querer Rosa... además no fue un esguinze, le rompí un dedo del pie accidentalmente! -_-'

    ResponElimina
  7. :O! que le has echo a la profesora?? :O

    No vaig fer res de dolent,ara..fins les 4 que no es va anar a dormir..jaja ...ai la mama...que farem amb ella.. u_u

    Ana

    ResponElimina
  8. ººº/ªªª profe!! kom ya beus enkara me paso de ten en tan xD
    on stas ara??
    Pavlo 2C-3D

    ResponElimina
  9. Hola Pavlo! Recomana'm algo de música home, tú que en saps. I ara sóc al barri del Secà, fent classe amb nens de 3 a 12 anys...què et sembla.


    Joel, no sé si preguntar-ho...què li has fet a quí?! Un dit?! Et tenia per una persona més reposadeta, ara, que segur que tens una explicació per l'asunto :O

    Rosa, lo de la vacuna, em sembla que sí que funciona, je.

    Ana, ja ho tenen això les mames.

    ResponElimina
  10. doncs mira profe, estàvem jugant a futbol i la senyo (Mònica) anava a xutar sola davant la porteria i jo era el porter, i llavors vaig surtir una mica i vam xutar la pilota els dos, però ens vam xutar els peus, literalment, i bueno crec que es va fer un esguinç al dit del peu, però si no m'equivoco la setmana que ve ja torna :)
    ho entens ara millor profe? xD

    ResponElimina
  11. :O! ke way no profe? no u sabia jo xD
    akells se porten millor k nosaltres del 2nC oi?? hahaha...
    passat algun dia pel maria rubies ome k alguns te trobem a faltar!!
    PAVLO

    ResponElimina