12 de maig 2012

Estimadíssssims meus...

Holaquetaaaaaaaaaaaaaaal!!

No patiu tant bona gent. Si jo ja passo, però és flipant la feina que tinc en aquesta escola. Penseu que no fem servir llibres de text, i ni tan sols tenim assignatures. Ara, no us penseu que això vol dir que anem sueltos com a cabres, al contrari. Realment, treballar en un lloc així és una mica estressant, per que els mestres tenim molta més feina que en una escola "normal".

Ja sabeu que jo vaig passant, i que pel carrer us saludo. I ahir em vaig trobar la Rosa, i em va dir que passés, que els de la secta encara hi sou. Algun dia us hauré de convidar a un cafè, per tenir tanta paciència.

Us deixo un parell de grupillos que van venir a Lleida fa poquet. Va estar molt bé, la veritat.






I aquesta dona, no sé si la coneixeu, però us volfria preguntar una cosa: us la creieu?
A mi em sembla tot una pose, un personatge. Però té un nosequè que fa que la vulgui escoltar més.
Què me'n dieu?



Ah, i m'agrada molt veure com tot us va prou bé.

15 comentaris:

  1. 1!!!! jajaja holaquetaaaaa profe que tal? malegro k de tant en tant encara te passes x aki :) llastima lo de tanta feina pro segur k i aura temps x descansar i relaxarse tu confia en mi...wno k et vagi be. Ens veiem una abraçada dew!!
    PAVLO

    ResponElimina
  2. Hola, Profe! M'han recomanat aquest blog i, la veritat, m'ha agradat moooooolt. Darrerament estic una mica desconectada del tema música, m'anirà bé seguir-te per no desconectar-me del tot! Ah, jo tinc un blog de ganxet i altres coses q m'agraden... ja sé que per aquí potser queda una mica friki però és el que hi ha! uns fan música, altres fan cine, altres fan grafitis, altres fem... ganxet! la qüestió és no parar i fer coses creatives, que la ment s'ha de cuidar i explotar-la al màxim, sigui fent lo que sigui però q et diverteixi i et faci crèixer. He vist que tens enllaços ben xulos de com fer música i altres coses per internet. Sí, sí, un blog molt currat, Profe! Aquests últims videos q has penjat m'han agradat molt, tots tres, molt bona recomanació! Enhorabona i no deixis els teus al·lumnes tant temps abandonats!

    ResponElimina
  3. 1er: Qui deu ser aquesta tal Cristina? La coneixeu?

    2on: No estudieu tant, que acabareu com jo!
    Bé, de fet no és que jo estudiés massa, ara ja us puc explicar algun secretet.
    Deixeu los llibres i els apunts i preneu-vos algo mentre escolteu algo de musiquilla, carai.

    ResponElimina
  4. Hola Roger!

    1er: no, jo no sé qui és, però tohom és benvingut en aquest blog, tots podem aportar coses interessants! :)

    2n: Ja hem acabat Selectivitat! per fi... XD la veritat és que no és tan dur com diuen.. únicament són els nervis del primer examen, després va tot bé i no és per a tant si has estudiat una mica durant l'any i tal. Ara a esperar les notes que surten a final de mes, i a veure què fem aquest estiu pre-universitat! :) Tot bé tu, Roger?

    Fins aviat!

    ResponElimina
  5. Ei, què tal?
    Au va, expliqueu-me què feu.
    Joel, canta les notes...
    Ana, ja treballes?
    Rosa, no et deus estar cansant, no?
    Pavlo, Samsam, Nacho... què hi ha?
    Jo encara estic treballant, i en tinc per alguns dies encara. Ja faré vacances quan pugui. Tinc un lio a la classe... recordeu que era tutor de la classe dels grans, i tinc un follon de papers que déu n'hi do.
    Vaaa, expliqueu-me...

    ResponElimina
  6. Yo cansarme??? que va profe te sogo siguiendo pero no dices nada XD la sele ha ido bastante bien de nota de acceso para Historia me queda un 9'35 XD y en breve me dicen si entro o no , la nota de tall era de un 5 asi que lo mas probable seguro es que el año que viene este rondando por la uni y por fin me separe de joel que desde P3 aguantandome es digno de un premio ;) te regalaron algo por lo buen tutor que has sido????

    ResponElimina
  7. Roger! un 9,85 per entrar a filologia hispànica (demanaven un 5, xD), 3r d'anglès de l'EOI aprobat amb un 85/100, i ara estic currant a la Caselles des del dilluns passat i estaré tot l'estiu.:) Què tal tot?

    ResponElimina
  8. Hace una semana que espero que des señales de vida mu mal...xD

    ResponElimina
  9. Rogeer! pues la verdad que no trabajo y no sé si decir que bien o que mal! Resulta que de lo mío la cosa está muy mal, que sí no cogen a gente porque no hay dinero y si la cogen les hacen trabajar mil horas para cobrar cuatro duros. Dos compañeras mías han trabajado 12 horas diarias durante 5 días a la semana, y solo cobran un 30% de su sueldo, porque la generalitat no tiene dinero..

    Bueno, el verano me va muy bien. Acabé el curso muy bien, ya me gradué, ahora ya estoy matriculada en el torre vicens para hacer el curso puente este para acceder al superior, que este año lo han cambiado todo y ya no se tiene que hacer la prueba de acceso, si apruebas el curso ya está pero si has suspendido o no te llega la nota tienes que hacer el examen. Yo solo podía hacerlo en el Joan Oró, en la caparrella o en el torre vicens, y como el superior lo quiero hacer allí pues ya me voy habituando al centro!

    Y que, como te va todo a ti? como está el peque? Queremos señales! y a ver si nos vemos algún día! yo te voy viendo de pilar en pilar mientras hacemos el pasacalles y eso no puede ser! jajaj

    Espero que todo vaya muy bieen!

    Ana Sanuy.

    ResponElimina
  10. Eiiii Roger! El dissabte et bay vere al costat de la biblioteca publica...
    Pavlo

    ResponElimina
  11. Hola Roger! tot bé? queda pendent el café, eh! Per cert, què et sembla Joy Division i l'esperpèntic personatge Ian Curtis? :P

    Deixo algunes cançons per a que les gaudiu tots! ;)

    - Love will tear us apart again:
    http://www.youtube.com/watch?v=qHYOXyy1ToI

    - Disorder:
    http://www.youtube.com/watch?v=PldpBJEn4vQ

    - Atmosphere:
    http://www.youtube.com/watch?v=Kpa9LtunUcg

    ResponElimina
  12. Feliz Navidad profe!!! me alegro que te hayas pasado por la web aunque solo sea para cambiarle el color ;) que tal te va en el cole? cuenta cuenta...

    ResponElimina
  13. A veces creo que esto morirá, pero antes de que eso pase estaremos por aquí los cuatro de siempre dejando un comentario. Hace tiempo que no veo a nadien de por aquí, salvo a Rosa, espero que todo vaya bien y esas cosas :)

    Saludos y eso, ¡que esto no decaiga! ¡Más música, pls!

    PD: Sam ha pagado un pastón para ir a ver a Rihanna :D

    ResponElimina
  14. joder profe k abandonat esta aixo avere si fikes coses i ten recordes de nosaltres k te trobem a faltar! com te va la vida?
    Pavlo

    ResponElimina
  15. ya hace casi un año que no cuelgas nada xD te quieres desacer de nosotros???

    ResponElimina