18 de novembre 2011

Pobre Berlusconi

Eh! Què passsssa? Aquest cop he faltat per que he tingut la crisi dels cinquanta amb catorze anys d'adelanto, i m'ha agafat per sorpresa. Es veu que estava trist i deprimit, que m'arrossegava com un gos abandonat pels carrers, i que em passava molt rato jugant amb mistos i bidons de gasolina. Quan vaig començar a coleccionar segells la meva dona va trucar als loqueros, que em van treure la tonteria a base d'electroshocks i supositoris de menta.
Ara sóc un home nou, i vull compartir amb vosaltres la meva alegria redescoberta. Lo del Berlusconi és per que us he fet una tria de grups italians que m'agraden. Mireu, mireu...

Els Fuzz Orquestra, si us agraden busqueu altres videos amb un so millor i veureu;
Lucertulas, amb una mala llet...
Rosolina Mar, que fins i tot es podrien ballar:
Els Squadra Omega, que tenen cançons de vint minuts, però us en deixo una de curta:

Us toca a vosaltres

13 comentaris:

  1. molan los videos el segundo pega con el video de la muerte de ace (de one piece) lo he comprobado xD que tal profe se acercan las vacaciones que tienes pensado hacer??? xD algun libro en concreto por leer? algun regalito que esperas que te traigan los reyes xD?

    ResponElimina
  2. Hola Roger,
    Com va tot? des de setembre que no deixava la meva petjada per aquí, eh. Com estan l'Anna i el nen? espero que bé :) La vida d'estudiant de segon de batxillerat és un pèl dura, però ho podrè superar crec. A més a més, el dia 25 torna l'NBA després de que hagin posat fi al punyetero lockout! xD Per cert, com va la super biblioteca que em vas dir? algun dia me l'hauràs d'ensenyar eh, que segur que em pots deixar algun llibre interessant :) A partir d'ara, em pasarè per aquí més sovint, espero que siguis ràpid en contestar-me, tot i que ja sé que ho llegiràs en un no res.

    Joel.

    ResponElimina
  3. Molt bones Profe! Fa dies que no et vec el pél pel carrer (i mira que ens hem trobat de cops...), la cosa és que justament avui que comença l'any he pensat... Eh! Que jo tenia un profe de música!

    T'alegrarà saber que aquest any he tret un 10 (sí, sí,rodonet i preciós) en aquesta asignatura. 4t d'ESO es molt més fàcil del que tothom deie. Estic sent constant amb els estudis, no sigui que després em sorprengui algo :) L'única pega és que em manen molts treballs, raó per la que estic el dia enganxada a l'ordinador xD

    Bé, ara parlem sobre música. Ara fara poc més d'un mes que vaig anar al meu últim concert, per veure a Warbringer i a Crisix. D'aqui un parell de dies aniré al Stones a veure als The Real McKenzies, que si no et sonen recordaràs que van venir fa dos anys a les festes majors. També vull comprar-me ja l'entrada per a Crazy Lixx, i espero que complint els 16 anys em tornin a deixar anar al Sonisphere si el cartellet està bé, i si provo sort, tant de bo pugui passar-me pel Hellfest ;)

    Sobre els vídeos que has penjat, només n'escolto dos que són els que em criden, el de Lucertulas, que ara mateix penso que no és una cançó per escoltar a la una del migdia, i la de Rosolina Mar, que m'ha agradat bastantet més. L'escoltava mentre t'escribia les primeres línies d'aquest tocho així que ja veus que m'ha inspirat bastant :P

    Bé, profe, crec que em despediré, per ara, of course! Bon any nou per tu, la familia i per a tots els que encara ens passem per aquest bloc. Aiiiix, com ens fem graaans...!

    ResponElimina
  4. :O ! Pero profe! Que es de tu vida? Como es tradición y lógico no voy a mirar los videos... jaja , pero bueno ! Como va el nuevo curso ?? Yo estoy un pelín estresada (no tanto como Joel y compañia..). Las prácticas me matan y las clases también.. muchos trabajos de golpe y poca organización bf' un lio, pero por lo demás bien!

    Espero que todo bien! FELIZ AÑO! :)


    Ana Sanuy.

    ResponElimina
  5. Molt bones a tothom i totdon.
    Ja veig que esteu enfeinats amb els estudis (JAJAJAJAA). Així m'agrada, que sigueu gent de profit, que si no no sé qui aixecarà aquest pais de misèries. Tampoc no us cregueu tot el que diuen teles ràdios i diaris, que n'hi ha molts que estan de conya, i la crisi i l'economia dels números virtuals i les borses els va de mort.

    Jo anar fent, el nen és una meravella, i la feina és prou interessant per que he anat a parar a una escola que a Lleida resulta ser "experimental". No tenim ni llibres ni assignatures, encara que el sistema el va inventar una dona que va nèixer al segle XIX, vull dir que res de nou. Lo que passa és que a Lleida no ho fa ningú més.

    Pel que fa a culturilla estic llegint una mena de biografia d'un músic que va tocar en un dels meus grups preferits (Kraftwerk). El tio ho explica tot amb una inocència que casi fa riure, per que, com aquell qui res, deixa als jefes del grup com uns ronyosos i uns fantasmes. A Alemanya, on eren uns déus pel món de la música electrònica, hi va haver bastant lio amb el llibre.
    A més, dins de la biblioteca heretada del meu avi (crec que uns 4000 llibres) hi ha coses curioses, que necessitaria molt temps per explicar (quan vulguis Joel).
    Ana, sempre estressada. Et faràs vella abans d'hora. Ja t'has mirat la pressió? Ara, que ben pensat, millor no anar al metge, que sempre et troben algo.
    Samantha, algun dia hi podràs anar, tranqui. A mi em passava lo mateix, fins que vaig començar a anar a Barcelona al sónar, i ja no vaig parar. Tinc un bon grapat d'entrades guardades, la veritat. I espero que el nen sigui una mica més gran per retornar als festivals i emportar-me'l al primavera sound.

    En fi, digueu-me algo.

    Nacho? Pavlo? Els altres? Hi sou?

    ResponElimina
  6. Respostes
    1. Ei profe! jo hi soc!! k tal? com va tot?(el nen, la feina..)
      P.D: Samantha para ya d'escriure coses sobre mi k si soc un borde k si porto ulleres k si noseké... ¬¬

      Elimina
    2. El comentari d'abans le escrit jo, Pavlo xD

      Elimina
  7. profeee akii estik ma agradat veuret molt aket nadal tioo ya u sas k sempre k tingui un ratet pasare per akii k no vull perdre relacio amb el supermegahiperprofe de musika k vai tindre una vegada kuidat molt i ya kedarem per prendre algoo!!!!! ;)

    ResponElimina
  8. Roger is disappeared.. (no m'utilitzeu el traductor de google per a entendre-ho, eh! xD)

    ResponElimina
  9. Doncs desaparegut, desaparegut, no, però sembla que s'ha oblidat del món d'internet.

    Eh! Profe! Estem aquí!

    ResponElimina
  10. Roger desaparece y no vuelve eh... Nos tiene abandonados a todos!
    Ahora solo quedan los 3 meses más jodidos, crédito y venga fiesta! El 23 de abril finalizo prácticas y en verano me contratan! ya me lo han dicho!! Y graduación y a trabajar y carnet este verano!

    Espero que todo vaya bien!! y queda pendiente el café!

    Ana Sanuy

    ResponElimina