11 de febrer 2010

Tothom té un passat, aquest en té uns quants

L'historial d'aquest bon home dóna per molt.
Primer el que fa ara, només n'he triat dos, però vídeos bons d'aquest paio,n'hi ha més, us ho asseguro.

Right Here, Right Now



Push The Tempo



Aquí és on va començar, dels quatre del grup és el que va més blanc, i el que té el cabell més clar.

The Housemartins - Happy Hour



El grup multidenunciat que va formar, i la cançó prohibida per copiar (no he trobat el vídeo autèntic)

Beats International - Dub Be Good To Me



Una cosa que va sortir rodona, segur que la cançó us sona:

Freak Power - Turn On, Tune In, Cop Out



Així és com m'he quedat, ai pobre de mí :(

60 comentaris:

  1. Només diré una cosa... W I T F



    (What is this fuck, per els que no ho sapiguin).


    Perdò si sembla una falta de respecte, però... Gñsadfadf

    ResponElimina
  2. profe tu trankilo que de deberes de musica siempre ago ^^ te recuerdo que ago percusion y como no me sepa el ritmo o no lo repase se nota te hubiera contestado antes x los fucks ordenadores de informatica aparte de ser super lentos no iva internet y ya es el segundo dia x lo k estoi empezando a pensar que el insti no paga las facturas de internet.
    que ya as ido a comprar los instrumentos¿? jejjeeje si eso mañana ya probare alguno ^^
    rosa

    ResponElimina
  3. Samantha, no sé per on vas, de debò. Què vols dir? A què et refereixes?(en serio, no és conya)

    Rosa, resulta que avui tancaven, i no els he comprat. Potser demà al matí...

    ResponElimina
  4. seguro¬¬ antes o despues de clase¿? (no me agas mucho caso estoi con ingles mañana te lo enseño ya veras
    Rosa

    ResponElimina
  5. Yo también ago deberes de música cada dia...mira el lunes me diren tres partituras y me las tengo que aprender para el lunes que viene...
    A y lo de tu foto esa del PELAT, tu no estas rojo como un tomate...xD
    Ana

    ResponElimina
  6. jajaja muy buena ana profe me a gustado la cancon de happy hour vamos a hablar de estos tios que cada semana hacemos lo mismo no decimos nada sobre las canciones (profe pa que despues digas que no ponga nada que no sea para meterme con algo dejemoslo en bonito)

    RoSa

    ResponElimina
  7. Pues "happy hour" va ser un megahit mundial, en serio. Fins i tot jo la recordo de quan devia tenir uns deu anys. I la de Freak Power no us sona? I el primer video, que us sembla? Aquesta evolució no l'ensenyaven a l'escola, je.

    ResponElimina
  8. profe en el cle no nos enseñaban nada que no fueran lass blancas y las negras y mozarr y tos esos x lo k cualquier cosa no nos la enseñaban en el cole XD que te a dicho la tutora¿? yo la verdadd no lo veo como ella lo a dicho k lo ve x bueno tu as sido tutor quizas compartas su opinion
    PD dix que mal ya e cambiao el tema que se le va a acer
    Rosa

    ResponElimina
  9. Aver yo creo que la tutora no tiene razon, que pasa que porque vaya en silla de ruedas se le tiene que permitir todo...joder nose asta cierto punto....
    A profe y la musica esta no esta mal, pero no me aacava de gustar..La semana que viene tienes que poner LOVG

    Ana

    ResponElimina
  10. ana yo lo que e visto mal que aya echo es decir que nos tendria que dar vergunza abernos puesto asi toda la clase cuando las unicas que han ablado an sido la may i la izma que son a las que les a lanzado el comentario x lo tanto son las que se tendrian que quejar y la elena que actua como testigo yo no veo donde nos emos rebajado nose hay lo que a faltado era la opinion del ruben y seria una mediacion xD lo que pasa es que hablaba en doble sentido si te has fijado xk tambien iva un poco pa la iris y la izmaa debe pensar que somos unos racistas 2 quejas de racistas en menos de una semana
    RoSa
    PD: profe mañana tengo una pregunta pa ti recuerdamelo o se me olvidara

    ResponElimina
  11. Noies, no és aquest el lloc per aquesta conversa. I penseu que el punt de vista de la vostra tutora és més ample que el vostre. Senzillament, per ser més vella veu més coses que vosaltres. No és més llesta, és més sabia.

    Canvi de tema:
    Me podeu dir algo dels dos primers vídeos?

    ResponElimina
  12. del primer video el vidio es super wapo pero la musica no me gusta a partir del minuto 1 osea del 0 al 1 esta bn x despues no el segundo no me gusta
    ROSA

    ResponElimina
  13. aish... Rosa y Ana a la tutora lo que le "ha sorprendido" es la manera en que actuemos el otro día y en la que hemos actuado hoy, pero yo creo que no es lo mismo porque como bien ha dicho la Elena lo de la Itmaad y la Iris fue una gilipollez que empezó yo creo en medio coña por la Iris y luego no sé porque se alteraron y tal y cual. Pero lo del Rubén no ha sido una "picabaralla verbal" puntual si no que en más de una ocasión la ha liado aunque quizás tendamos por desgracia a mirarlo más pero es que yo que sé... no creo que sea el más indicado para ser racista ni mucho menos, porque ellas se han integrado el doble de mejor que él, eso para empezar y segundo no puede decir que la crisis ha empezado porque ellas han venido aquí, porque la Marihamma ha nacido aquí y son sus padres que son de Dakar y la Itmaad creo que hace cosa de 6 o 7 años que está aquí y que yo sepa la crisis ha empezado hace cosa de año y algo... o sea que debería medir sus palabras antes de hacer esos cínicos comentarios. Bien sabido es que la culpa nunca es del trabajador, si no de los de arriba joder... somos marionetas de su estúpido juego por desgracia...

    I bueno referint-me a les cançons m'agrada el tema d'aquesta setmana! :P
    la primera m'encanta la cançó, però es que el videoclip és la rehostia! jajaj ^-^
    La de Push the tempo em sembla aburrida..
    La de Happy hous coincidin amb la Rosa és alegre i acollidora! :D no sé m'agrada sí! n_n
    La de Dub Be Good To Me no em diu res la veritat, però de quin època és més o menys? xD
    Qui canta la última? jajaja (ho vull saber :P)

    Joel.

    PD: com estan la dona i els fills profe? fa temps que no em dius res d'ells! xD

    ResponElimina
  14. que no diga nada de ellos joel solo puede significar o que no les a pasado nada interesante y estan bn o que se han muerto cosa que dudo porque el profe no va de negro ala profe les e alargao la vida 10 años xD joel sabes tan bien como yo que lo que yo digo tiene parte de razon
    Rosa

    ResponElimina
  15. Neeens, valeee.
    Esteu simplificant, i com diu la vostra jefa us falten datos. Sense voler faltar, no sou experts ni en economia, ni en el fenomen migratori, i esteu traient temes que no toquen aquí.
    I el que es veu de fons, és una remor d'enfados i retrets que no tenen res a veure amb res més. És clar que jo tampoc ho sé tot..

    I Rosa, guapetona, no siguis tan bruta. Estan bé, gràcies per preguntar.

    Buff...mira que sou...

    ResponElimina
  16. yo no soy bruta un poco basta si pero bruta no bruto tu que de una melena te as rapao al 3 o al 2 y yo no tengo gefe que nadie me paga uuuu ya e echo un comentario un poco ofensivo da =
    Rosa

    ResponElimina
  17. La madre que os pario a los dos..que monton de letra casi me dejo los ojos...es tan pequeña..juer... Y yo los videos ya los e comentao ni fu ni fa y mañana yaa hablaremos ya .:D
    Ana

    ResponElimina
  18. jajaja ya tengo las fotos de carnavaal!! :D


    Ana

    ResponElimina
  19. Ana, aquesta llengua...

    Fins demà a tothom i totdon, espero que sigui un bon dia, ai...

    ResponElimina
  20. como que esperas yo lo que sera un buen dia jejeje
    Rosa

    ResponElimina
  21. pero que lengua? si solo e dicho eso, que no me e cagado en ellas...xD

    ResponElimina
  22. al loro! :)
    parleu bé i sense dir tacos noies! ¬¬
    si es que.. sou brutes..!

    (Inieste) - la verdad es que sí, la verdad es que sí, la verdad es que sí, la verdad es que sí, la verdad es que sí, la verdad es que sí, la verdad es que sí, la verdad es que sí, ...

    veus si fins i tot el de Fuentealvilla em dóna l raó! xD

    tenia que dir-ho *__*

    fins demà! -_-

    ResponElimina
  23. Tú si que ho has entès, recoi!
    Procurem mantenir unes formes, que això no és el pati de La Model o Quatre Camins, jo*$#r.

    Que el poder d'Inieste us acomanyi...la verdad es que sí, la verdad es que sí, la verdad es que sí, la verdad es que sí, la verdad es que sí, la verdad es que sí, la verdad es que sí, la verdad es que sí, ...

    ResponElimina
  24. ala profe porque dices el patio como mucho la web ^^ XD aora enserio nosotros estamos muy bien educados y entendemos las cosas a la primera por lo que dejaremos el tema lo que te iva a preguntar al final de la clase que se me a olvidao pork nos as dicho lo de la web escucha como puedo hacer para estar atenta a mi ritmo y al del surdo de al lado esque te explico mi ritmo me sale en casa porque lo ago lento vale pero la surdo de primera lo hace rapido como puedo hacer de una forma facil pa ir a su tiempo y que me salga y no me digas que practicar porque asta hay llego
    Rosa

    ResponElimina
  25. profe como se llama eso que te va marcando el tiempo esque no me acuerdo el nombre y no lo puedo buscar sabes lo que te digo no¿?
    Rosa

    ResponElimina
  26. Yo profe paso de tocar esta cancion. Porque no aver siempre se tiene que hacer las canciones que ellos quieran se dijo la de maná y dijo la Elena si se hace yo no canto entonces no se pudo hacer, joder pues me parece que voy por el mismo camino. Yo pasare de tocarlo y no sere la unica.
    Ana

    ResponElimina
  27. Digo lo mismo que la Ana, y ya somos 2 que no tocamos esa cancion.
    Melanie

    ResponElimina
  28. Sobre el primer video, me encanta tanto la cancion como el video (:
    Profe, y lo de la cancion... no esque te estemos saboteando la cancion ni nada por el esilo, simplemente es el comportamiento de nuestros compañeros el que nos hace comportarnos asi...


    Voi a por el segundo video! (:
    Melanie

    ResponElimina
  29. 2, 3, 4 y 5 video no m'agraden res ni la musica ni el video, pero per a gustos els colors!
    Profe te comento alguns artistes y grups per si t'interesa mirar-los (:
    Taylor Swift (cante superbé, a guanyat varios premis ya...), Cypres Hill (m'ancanten), 2pac (aquest millor no t'atreveixos a posar-lo a clase, perque molts tenen prejudicis contra ell, pero te una canço que m'ancante ''California love''), Infected Mushrom (mira't aquesta canço ''Becoming Insane''), un classic de la musica rar Marilyn Manson (m'ancante ''The beatiful people'' y ''Personal Jesus''), Arianna Puello (ia una canço que es curiosa d'escoltar ''Juanita Kalamidad'') , y despres hi ha cantants que s'han posat ara de moda per alguna cançoneta coneguda Pixie Lot- Mama Do., Kesha- Tiko-Tok, Antonio Orozco- Que me queda. y bastants més que ara no m'anrecordo x'ddd y despres un que auguro que sera una supermoda quan surto la peli amb la banda sonora (H) Corey Crowder-The world awaits t'ho dic yo aquesta triunfara!
    Y segur que me'n deixo algun important, pero quan me'n recordi tel posare.
    Apa profe, si t'aburreixes hi ho saps x'ddd
    Aqui tens treball!


    Melanie

    ResponElimina
  30. Y me tocaa muchoo las nariizeess!!!
    Y por ti me sabe mal eh...pero j____...
    Ana

    ResponElimina
  31. Abans de res, benvinguda Melanie, em faria molt content que poguessis trobar una estoneta a la setmana per a passar per aquí a comentar el que convingui. I ara...

    Us animeu molt, no? No sóc cec, però creia que els "grups" que hi ha a la classe us toleràveu una mica més. Recorda Ana, que la de Maná us vaig dir que per a les guitarres era molt reconsagrada. I ja sabeu TOTS que a mí Estopa no m'agraden gens ( ni el A. Sanz, ni l'Orozco, ni Maná, ni Fondo Flamenco, i de fet ni la meitat del que em proposeu) però MAI em posaré amb el que es proposa a classe. Em fixo en el resultona que pot ser la cançó, i d'altres coses, però sobretot em fixo en la feina que tindreu les guitarres. La majoria de cançons descartades ho han estat per que no es podien arreglar per a fer-vos-les fàcils. I fixeu-vos bé en el que dic a tothom, per que de la mateixa manera que m'agradaria molt que vosaltres volguéssiu fer la de "tragicomedia", mai he fet massa cas als que m'han dit "no per que jo no vull", i si no mireu el que us estic dient ara. A la Elena (ja que és la que em citeu, no per res) no li he fet més cas que a vosaltres quan se m'ha posat d'esquena, més que res per que és una actitud, vingui de qui vingui, que me la repampinfla bastant.

    No us queixeu tant, i al callo. Em sabria molt greu que el curs acabés malament amb vosaltres, i de debò que espero que tots plegats siguem (i sigueu) capaços de cedir per a que el resultat del que fem ens faci sentir orgullosos a tots.

    Buf, déu n'hi do. I mira que estic de lo més tranquil. Si és que haurem de fer una assemblea o algo per l'estil, ja veuràs.

    ResponElimina
  32. Ah, Melanie, me'n has dit tres o quatre que no estan mal. Estic pensat en el que posaré la setmana que ve, i encara no ho tinc clar. Potser et faré cas, ves a saber...

    ResponElimina
  33. No profe joder me da igual de lo que digan pero que pasa que si a ella no le gusta la cancion ya dice ya la estais cambiando porque yo esta no la pienso cantar. Yo la de la Lucy Silvas la toqué y no es que me guste la cancion y que ize a callar y a tocar, se dicen unas no que ami no me gusta y no la canto entonces ya no se hace, pues no profe no me da la gana me diras que soy quejica y todo lo que tu quieras pero no quiero porques estoy un poco asta la pera que si no es lo que ellos dicen no se hace nada y no soy la unica que piensa asi.
    Me sabe mal esto porque tu no tienes la culpa pero si siempre continuo y no digo nada sere la tonta yo. O como otra cosa, la cancion que se quiere hacer para final de curso la melanie empezó a hacer la cancion pero ella no la hace porque para que? si ya se sabe cuala se va a elegir.

    Y si me quejo profe porque estoy asta los mismo huevos de que siempre nos pase lo mismo a la melanie y a mi que curramos curramos y si no va el micro no canto no canto . Venga va joder!

    Ana

    ResponElimina
  34. Ai profe, que ara me deixaras intrigada pel grup que posaras dilluns... I bueno que si vols mes grups te'n dic mes eeeh x'ddd. Que io sera per els gustos raros que tinc (:
    Ah! Per cert dimarts (que toque musica) es el cumple de la Judit, si porto un CD amb la canço del Happy Birthday ens la podras posar un moment per cantarse-la? Siusplau (:
    Com se que ets mol bon professor, i ets el mes majo dels que tenim (es la veritat), et dic gracies per adelantat.

    Melanie

    ResponElimina
  35. Peroo melanie! para que lo pones! Y si la judit se pasa por el blog?...'¬¬


    Ana

    ResponElimina
  36. profe seras muy majo pero no me has contestasdo a mi pregunta ¬¬ pero ya me da = ya e encontrado la palabra que era metronomo a y una buena noticia profe por fin me a salido una cejilla me sale hasta en el traste 2 en el uno aun no lo e conseguido ^^ pero me a echo mucha ilusion xD tendre que coger mas la guitarrra que tengo ves todo no son quejas por cierto yo te lo digo muy claro si veo que la cancion no me sale no la are cogere los bongos que al final de la clase estaba super entretenida con ellos jejejeje
    Rosa

    ResponElimina
  37. bones profe!!!no es la primera vegada que m'ho passo pel teu blog pro es la primera que t'ho comento.la canço d'aquesta semana sta be.pro m'agradaria que algun dia posessis alguna de black eyed peas o tambe t'he recomano un grup 009 sound system(no se si el coneixes) que te unes cançons molt maques(posa al youtube i ya veuras).
    averi si em poses un 8 aquest trimestre pro si em poses un 9 tampoc no estare trist no t'ho pensis jejeje.
    intentare passar pel teu blog quan pugui.
    pos deu profe i KUIDA'T!
    pavlo 2nC

    ResponElimina
  38. HOLA PAVLO!!
    M'ha fet molta il·lusió veure't per aquí. Els 009 no els conec (ara m'hi poso), i lo del 8 o el 9, deixa que m'ho pensi. Aveure si pots passar la setmana que ve, i fins aviat.

    ResponElimina
  39. ROSAAA, felicitats.
    I pensa que amb el segon traste ens podem apanyar de sobres, ja que pots fer el si-m i el fa#, que són els que ens fan falta si fem la cançó que va sortir aquesta setmana, per exemple.
    Ànimos, que no estamos tan mal.

    ResponElimina
  40. Hosti tu.. Quants comentaris xD

    Bueno profe, perdona pel primer comentari, pero si no m'agrada la música, no m'agrada... Tot i que reconec que em vaig passat dient això.

    I t'escric per dir-te que... EL DE SOZIEDAD ALKOHOLIKA VAN ESTAR BRUTALS! I els teloners, The Eyes, fotien unes guturals increiblement guapes... *__*

    Al principi semblave que els The Eyes no fotrien res bo, pero de sobte el cantant va començar a cantar i... FUAHFUAH! Em vaig fer un fart de fer headbanding! De veritat que els guturals em van impressionar *__* I el guitarrista solista té la mateixa guitarraque jo! *o*

    A més a més, al final del concert el bateria em va regalar una de les seves baquetes, autografiada :3

    Després... Soziedad! Els grans esperats de la nit! Ja devien ser les 12 i algo, i el bateria de Soziedad surt i ens fot un solo de bate increible *_* Despres surten tots els altres del grup i el solista fot un solo de guitarra molt mes increible *_* I comencen a tocar! La veritat no em vaig enterar molt bé de les primeres cançons, pero després.. Fuah fuah! Increible, de veritat! I Juan (el vocalista), tot motivat! I jo fent saltos, amb els cuernos! Quan van tocar Tijera contra tijera, casi em mooooro!

    El baixista també es motivave molt! A més a més durant el concert el solista nave cambiant de guitarres! Tenia un flyiiiiiing! ADORO aquest model *_*

    Aqui t'ajunto els videos de un dels colegues que va anar amb mi:

    http://www.youtube.com/watch?v=WcECZgLa_Sw

    http://www.youtube.com/watch?v=rrXjByhruH8

    http://www.youtube.com/watch?v=gta-iN-c8gY

    http://www.youtube.com/watch?v=k362LZNt5bY


    Brutals, de veritat!

    ResponElimina
  41. Samantha, enhorabona, això sí que m'agrada que s'expliqui per aquí. El dels teloneros que tenia, una yamaja? ja!
    Aquestos de SA ja fa dies que volten i saben com fer un bon concert, ara em poso als videos.

    ResponElimina
  42. Ja està, t'ho cas passar de fàbula, quina enveja (sana, això si).
    Jo si no passa res, demà aniré al cfeteatre a veure uns tal Piano Magic, a tu no t'agradarien, però t'asseguro que de lo seu són molt bons.

    Per cert, els ledzep que tal?

    ResponElimina
  43. Per cert, el dia 26 Love of Lesbian al Cotton.

    ResponElimina
  44. Jajaja, si pensava en anar a LOL, pero fuah, passo xDD

    I a LedZep no hi vaig anar, al final, però avui per la nit fan Konflikto Mental al bar la Falkata (si, punk), i tinc tota la nit beguda gratis (un dels tios de Konflikto me deu una entrada d'un concert, aixi que... jajajaja).

    El guitarrista de The Eyes té una Ibanez GAX30 com jo, aixo volia dir xD

    Tot i que Profe, The Eyes potser no et sonen, però també van tocar de teloneros al Sonisphere de l'any passat. Espero conèixer al baterista, perque estava per ñamñam (jajajaja,calla! que tinc novio! xDD)

    Hosti tu, Profe, si sapiguessis el que he fet avui xDD He anat de "tour" per esglesies, imaginat lo demés xDD

    ResponElimina
  45. http://www.myspace.com/theeyesband

    My Space de The Eyes, passa-t'hi ^^

    ResponElimina
  46. De tour per esglésies? Ai, què has profanat?
    The Eyes sonen molt be, la veritat, i al principi m'ha recordat aquest grup:

    http://www.youtube.com/watch?v=23Ivt-ikYIk

    ...tot i que després ja els he vist diferents. De totes maneres dis-me que te semblen.

    ResponElimina
  47. Profanat? Res. Però disme que te a veure amb religio que un cura digui "SI TODOS CONVIRTIERAMOS LAS PIEDRAS EN PANES... QUE DIRIA LA UNION EUROPEA?"

    I a dit que el terratremol de Haiti tenia a veure amb la falta de fe al món.

    Alexisonfire sonen bé, pero no tenen gaire a veure amb The Eyes xD

    Pero sense dubte, si vols guturals, no hi ha res millor que Sepultura xDD

    ResponElimina
  48. Roooots, bloody roooots!

    La falta de fe te la culpa de moltes coses, no ho sabies? atur, escalfament global, els pirsins, les pedregades, els forats a les carreteres, la càries,...i serà millor que calli, per que en diria unes quantes que no em convé posar-les en un lloc "públic" com aquest.

    ResponElimina
  49. profe por nosotros lo puedes poner el joel y yo somos ateos jajaja por cierto que tiene que ver los pirsins y la caries en la falta de fe¿?
    y tranqui profe que al final la religion se extingira por si sola cada vez hay menos gente que entra en el seminario
    Rosa

    ResponElimina
  50. Fa un ratet que he arribat del concert dels Piano Magic...genial!
    Em sembla que el que us tenia pensat per demà (bloc, cançó) ho deixaré per la setmana que ve, i us posaré el disco que els he comprat a l'escorxador (lo bar/teatro, no al matadero).

    ResponElimina
  51. pero profe..ahora que pienso..no tocava hoy LOVG?bueno la semana que viene si eh.. la musica de esta semana esta bien.
    Ana
    PD. Lo que me a costado hacer este mensaje..buff,,

    ResponElimina
  52. mira, perque soc bona persona, em passo xDD

    io tambien queria ir al concierto de SA, pero no tenia pasta TT_TT

    I cambiando de tema, no te dije que pusieras musica? para que pones MM??, sabias ke el peor kastigo que pueden hacerle a marylin manson, es hacerle escuchar alguna de sus canciones? xDDDDD

    Tengo algunas sugerencias para que vayas poniendo, kiero dejarte videos pero no me deja, te dejo el nombre de la cancion i va ke xuta xD de varios grupos xD:

    EL Reno Renardo - Vomito (busca el video ke surt un paio caminan)

    Billy Talent - Fallen Leaves, un dels meus preferits ^^


    un dels meus favorits, que sempre el recomano, Rage Against The Machine - Bulls on Parade


    Per ultim, un grup de la nostra terra, de lleida
    Plowshare, el solista es el meu profe de guitarra, escoltateles totes perque son boniiiisims. La canço, buf, io dirie que ''Morimem Tots!!!'', pero eh, totes son boniiisimes

    Apa adeu!

    ResponElimina
  53. profe e estado pensando en que ritmo te puedo enseñar que sea rapido y super audible y lo e decidido ya que hoy me has echo una demostracion de tu abilidad aunque te ayas equivocado mañana te lo enseñare yo y por cierto ya has vatido el recor felicidades a y por cierdo el ritmo que are es mucho mas dificil que el que has echo tu pero es mi prefe el que tengo k tocar no me gusta porque es muy raro y tengo k estar pendiente de mas cosas que mi propio ritmo
    Rosa

    ResponElimina
  54. Sergi, Rage Against The Machine cauran, però no aquesta cançó, ja veuràs.
    Rosa, accepto el desafío, ja!

    Amb trampes (no he canviat el missatge), però hem batut el rècord: 55 entrades al fil de la setmana!!
    Qui es vol enfadar la setmana que ve? ;D

    ResponElimina
  55. yo me enfado si quieres pero ya sabes que si hay tantos mensages a sido por lo de la may vs ruben y a ti no te gusto por lo que no se si quieres de verdad que nos peleemos por cierto esta semana me da igual que os peleeis pero la semana que biene no, que me toca a mi ser mediadora xD ten profe aqui tienes la cuadratura de el ritmo por si te interesa ganarme xD la D es derecha i la I es izquierda pero es sin parar osea sin acer silencios como haces tu
    DIDDIDII
    Rosa

    ResponElimina
  56. BUAH!

    RATM m'encanta *_* Després de Slash i Santana, Morello es... asdsdgdsgsd (babes)Bueno, si no es Bulls on Parade pots posar Killing in the name, que a mi m'encanta... *_*

    I si tens que posar al Reno, posa Tu Hamster, la parodia de Du hast (Rammtein)!

    El concert a la Falkata va estar baaaaassstant bé (ni comparació amb SA), pero vés... Amb tants punks al costat, no vaig sentir-me del tot còmoda xD

    Per cert, més info:

    RATM aniràn al Rock in rio '10, amb Rihana, Shakira, Hannah Montanah i Bon Jovi.

    Encara no hi ha cap informació concreta del Sonisphere '10, però els rumors de Anthrax, Metallica, Megadeth, Slayer són més grans... I també es rumoreje que vindràn els Mötley Cruë i Rammstein...

    Tot i que jo, sabent que ve Heaven&Hell, ja estic contenta :)


    Més info: Rammtein va al BBK.


    Saps què, Profe? Aquest estiu m'ho passaré fenomenal amb tants festivals. I a veure si cuela viatjar a Alemània al Wacken (ho dubto, però de somiar es viu xD). Però no aniré al Rock in rio, deurien cambiar-li el nom. Pop in rio. Aquelles tres (Rihanna, Shakira i la Miley Cyrus) i el Bon Jovi (que fa anys que no fa una bona cançó de rock)... Fuah.

    Matem-los a tots, Profe.




    GORE, SANG, SESOS! ASDF



    PD: Estic malalta.
    PD2: Quin comment més llarg xD

    ResponElimina
  57. I mira, aqui tinc uns videos de The Eyes, que va grabar un altre amic meu xD Si et fixes bé, per allí es veu el meu braç un parell de vegades (amb el manguito de ratlles blanques i negres)

    http://www.youtube.com/watch?v=K1fdt3Bw-N0

    http://www.youtube.com/watch?v=X1Y-bF91er4

    http://www.youtube.com/watch?v=lXGSb_bAkDw

    http://www.youtube.com/watch?v=EAe02KVn7Qk

    Al video de la Wall of Death, al final s'escolta el que crec que es el meu chillido pijo al llençarme contra la Wall of death xDDD

    I també em vaig ficar en un pogo! Visca jo xD

    ResponElimina
  58. Ostres profe, encara que sigui per dir Hola, tinc de contribuïr a la publicació amb més comentaris :D

    ¡¡Hola!!

    Atte:
    Brian 2on C

    ResponElimina
  59. hoy nos han dado la hoja de observaciones, i resulta que tengoi una amonestacion tuya .pero jo que he echooooo?????????
    zineb 2ndC

    ResponElimina