01 de febrer 2010

Alegria que és de dia

I encara que sigui de nit també, i és que el que us proposo aquesta setmana és per a saltar i ballar. Si no us agrada, doncs res, però aquests sujetos estan tips de fer concerts dels que cansen, dels que t'estàs tot lo rato ballant, i dels que marxes content, per que, que carai, t'ho has passat bé.

Aquí sembla que s'en riuen de cert museus:



Amb això es van fer famosos:



Aquest me dóna mal rollo, i és com si fos de fa trenta anys:



http://www.franzferdinand.co.uk

I si aquest grup us agrada, potser us convé escoltar aquestos:

Bloc Party




Artic monkeys



Interpol, els mestres, i per mi, aquesta cançó sobretot, bonississima.



El profe ya está aquiiii...

14 comentaris:

  1. M'agrada Franz Ferdinand...


    jo profe! Ara que no em fas classe comences a posar musica que m'agrada... Dolent.

    Pero bueno, seguiré comentant al blog. No t'importe, no? :)

    ResponElimina
  2. Realment, em sabria molt greu que els que sempre heu passat per aquí deixéssiu de fer-ho.
    Si no fos per vosaltres, les hores que perdo en això no servirien per a res.

    Ah, Samantha, la setmana que ve tocava Cannibal Corpse, :DD

    ResponElimina
  3. profe m'ha agradat la xerrada entre la Mariamma, tu i jo d'avui...je je, i bueno en quan al tema d'aquesta setmana demà ho escolto i et dono la meva opinió, ok? ;)
    i bueno fins demà crack! ^-^

    PD: quan pugui em llegirè el de 1984 de George Orwell! :P

    ResponElimina
  4. Ets dolent amb mi, profe. Amb lo que jo t'aprecio... :(

    ResponElimina
  5. Profe ma anaat fatal el examen :l
    miquel :D

    ResponElimina
  6. profe k tal estamos a jueves y aun no me habia pasao eee x e estado mu liada k conste el de latin a ido bn pero me a jodido k solo ubiera 2 traducciones a el joel seguro k le a encantado xD bueno me piro a estudiar un poco sociales xk no se me va a kedar los nombres de los reyes y los años solos si se me kedan x hace mucho tiempo ya me e enrollao jejejjeje
    pa k luego digan k no me enrollo
    Rosa 4B

    ResponElimina
  7. Yo creo que el examen de latin me fue bien y el de siciales...6 horas estudiando que matada...por cierto...YA TENGO LA CUERDA DE LA GUITARRA PUESTA!! :D jajaja ya era hora...xD
    Bueno solo me pasava. Adeuu
    A, y la musica esta...ami no me gusta..xD

    ResponElimina
  8. Miquel, no he corregit els exàmens del D encara, i tranquil, que tampoc n'hi haurà per tant.
    Rosa, gràcies per la visita, i ja m'explicareu el dilluns què tal llatí, que jo fa molt temps que en vaig fer i no recordo res.
    Ana, vigila que tant estudiar se't fregirà el cervell, jeje. Pensa que jo abans era normal, i vaig estudiar molt...imagina com pots acabar, jaaja.

    ResponElimina
  9. Buaa profe, no m'agrada ninguna cançó, pero bueno, al menos m'ha molat la foto =D (joder, que mal quede la "D" per fer "emoticonos" xD)

    Apa, m'en vaig al llit, que demá tinc partit, bona nit. (toma estructura que m'he sacat, sense voler y millor que "El Porta (picha corta)" (H))

    PD: Profe, avui no m'he enrotllat xD

    Atte:
    Brian 2on C

    ResponElimina
  10. No..si ja el tinc fregit...

    Ana Sanuy

    ResponElimina
  11. jo profe vaya contestacion " gracias por tu visita" como si estubiera en un supermercado xD doble sentido, ana yo creo que has estudiado mas que sueño venga dew
    Rosa

    ResponElimina
  12. Su contestación, gracias. ¿Desea algo más?


    Te'l dedico, Rosa.

    ResponElimina
  13. Rosa deseas algo mas?? jeje
    Aveces lo pienso...estudio demasiado..xD

    Ana Sanuy

    ResponElimina
  14. si una play station 3, una habitacion mas grande que con tantos cables tiene poco espacion unas 200 libros mas, un portatil una tele de plasma y creo que ya esta XD a no i un novio jajajajaja por desear que no quede a i el titulo de la universitat
    Rosa
    PD:profe este comentario te lo dedico

    ResponElimina