19 de gener 2010

Pebrots picants i rojos

Més val tard que mai
...i aquí us presento als Red Hot Chili Peppers, que més o menys és el que diu a dalt dels pebrots. Hi ha una pila de vídeos d'aquesta gent que es deixen veure, jo us he posat els primers que m'han vingut al cap, pensant en que sont interessants des del punt de vista visual, veieu? Es veu que no em sé explicar correctament, ja ho veieu que es veu.

Give it away



Californication


By the way


Can't stop


My aeroplane


Diuen que quan s'acosta el final, es veu una llum al final del túnel...

...jo per si de cas, em compraré unes ulleres de sol.

9 comentaris:

  1. Hit me you cant hurt me... Suck my kiss! Kiss me please pervert me... Stick with this!

    http://www.youtube.com/watch?v=zW0nq8E16P0

    Suck my kiss es la meva preferida dels peppers :D

    ResponElimina
  2. Jo ja els coneixia desde fa ja temps (frase habitual, ventatjes de escoltar "Cuaranta principals") i ni m'agraden ni no m'agraden, escoltar-los m'és indiferent, en la gran majoria de cançons, si es guapa l'escolaré bastant animosament, pero no les descargaré per escoltar-les...

    La millor, "Can't stop", si bé he dit que m'és indiferent escoltar-los en la gran majoría de les seves caçons, aquesta n'és l'excepció que confirma la regla, ja que m'encanta, és simplement sublime! Es una de les més conegudes, i que durant més temps han posat a la radio, per això quan sona la tararejo, perque, reiterant-me, sencillament m'encanta...

    "By the way" és també molt bona, també la he escoltat multitud de cops, i no m'agrada tant com l'anterior, perque és massa calmadeta, i si escolto música, es o rap, o rock pujadet (ni un extrem ni l'altre, que odio el heavy...).

    De "Californication", m'encanta el nom, si significa el que jo crec que significa (xD).

    Bé profe, et deixo que m'enrotllo con una persiana, apa, fins demà ;)

    Atte:
    Brian 2on C

    ResponElimina
  3. aver aver a mi k no m poneis? nosale mi nombre aki!!xd profe no me las dedicada akesta...

    i per cert la meva preferida es vant stop xd brian...

    i per aixo e fet el treball de red hot chilli peppers!!! :P

    ResponElimina
  4. [..toOdos lOos meejOor tuutores se vaan.. y lOos
    maLos p0r desgracia se tienen qUe queedar..]





    jOoordii caabreraa..(HH

    ResponElimina
  5. profe, cuando te vayas dejaras el blog abierto?


    Ana Sanuy

    ResponElimina
  6. aish profe! ets un tío genial en serio mai oblidarè les teves classes i tot el que ens han ensenyat però sobretot mai oblidarè lo esencial, sé persona, i tu ho ets!
    les 2 fotos que ens vam fer les va penjar al facebook la Elvira, aquí et deixo el link per a que les agafis i si vols com vas dir, quan fagis una nova entrada la fiques... aish que estic trist no sé...
    cúida't Chrigrinsky, espero que no perdem el contacte ni que sigui per aquí..! :'(

    ResponElimina
  7. http://www.facebook.com/home.php?#/photo.php?pid=873740&id=1081497471&fbid=1287749708786

    ResponElimina
  8. no sé que dir...
    sou més majos que les pessetes.

    ResponElimina
  9. jajaja, les veritats sempre fan mal diuen, no profe? :)
    i bueno a que ve que et donen ràbia perquè són els de la ciutat de la coca-cola? els Sixers són els de la ciutat del amor fraterno i no has dit res d'ells! jajaj
    i bueno profe, dis-me ja has vist les fotos?
    si no les has vist una la pots veure al meu fotolog!xD :
    www.fotolog.com/joel__8
    contesta'm ;)

    ResponElimina