10 de gener 2010

LLença't (però no per la finestra)

Aquí em teniu una altra vegada, amb un grup d'aquells que, si no ets un encantat, t'animen, a vegades sense voler-ho. I per que us feu una idea del seu historial, us en deixo unes quantes:

LLença't



Amb aquesta es van fer d'or:
Miami Beach



Aquesta està força bé:
La meva terra és el mar



La cançó de la censura, com hem dit a classe:
Carme Flavià



I us en deixo dues de les noves, amb el nou cantant, que no és del Vendrell, si no de Manresa:
Que Boig el Mon



T'estimo molt



I ara, joves jedis, que la força us acompanyi

14 comentaris:

  1. llençat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pobre neno el de la cadira jaaj res profe que dema et entregare els deures!!!!!jaaj xd chupi el treball es de red hot chili peppers !!

    ResponElimina
  2. A mi no m'agrada massa... .__.

    Però tens que veure això, profe:

    http://www.youtube.com/watch?v=V5c9CTikZLU

    I t'ho dic, vaig amb el meu xicot al cafe teatre, tribut a Led Zeppelin el 31 de Gener. Pilla entrades, home! :D

    ResponElimina
  3. profe ets tu el de la foto amb la espasa? ajajjaj, sembles el Pau Gasol sense barba! xD
    lis fico un 7,5 als Lax'N'Busto,,xD
    ens veiem demà a classe! ^^

    ResponElimina
  4. Pues tinc que dir que m'ha sorprés que un grup caalá triomfés tant. De fer, als Lax 'n' Busto els coneixia jo, més que res del Cuaranta Principals, que hi surten molt en l'apartat "Música en catalá", pero no ho sabía que eren tant famosos... está bé aixó...

    La cançó "Que boig el món" ja la coneixia, la tinc ratllada, i la tatarejo quan sona, i he de dir que m'agrada força.

    Apa profe, ja t'he comentat, espero que em fiquis un 10'5 al treball (xD). ¡Apa, cuidat!

    Atte:
    Brian 2on C

    ResponElimina
  5. Profe..que no puedo cambiar la cuerda a la guitarra...¬¬ y no puedo tocar la cancion...xD y donde encuentras estas fotos?? xD

    Adeuu

    ResponElimina
  6. Ana, com que no la pots canviar? Si no em dius que li passa a la corda...
    I les fotos, prova-ho, poses qualsevol paraula al google imatges i apreta a veure què. La d'aquesta setmana la vaig trobar posant la paraula "força", i és la primera que em va fer gràcia, ia veus quina tonteria.

    ResponElimina
  7. profe se nota que es en catalan que pocos mensajes, aunque no soy la mas indicada pa decirlo xk estamos a jueves final de semana y aun no habia puesto nada, joel es verdad se parece al pau gasol bueno si se afeitara o ya se a quitao esa barba tan fea¿? porque mira que le hace feo al chabal
    Rosa

    ResponElimina
  8. PROFE ET PROPOSA K AMB LA TEVE GUITARRA CATALA TARRIBIS A FER LO SWWET CHILD O MINE DE GUNS AND ROSES PER LA SEMANA K BE!! XD SON DEURES XD ES KOÑA PERO SI T LA FAS MILLOR XD I YO AMB POSS.... ESPERA AMB LA DE SEVEN NATION ARMY MES FACIL IMPOSSIBLE XD I T DOI MI PESAME NOSE PORK PERO SI T VAS ... XD KUIDAT

    ResponElimina
  9. Reda, m'ho tenies que haver dit abans que eres fan dels Guns i dels White Stripes. Seven nation army la tenia pensada per posar a classe.
    Que bons que son ;)

    ResponElimina
  10. LED ZEPPELIN TRIBUTE

    31 de Gener a les 20 hores.

    18€ entrada. 15€ anticipada.

    Aneu-hi! :D

    ResponElimina
  11. Pues....aver se a como desilachado i se a quedado como un hilo fino y lo demas de la cuerda cada vez esta mas para arriba...y no se como se pone la nueva...

    ResponElimina
  12. LED ZEPPELIN TRIBUTE

    31 de Gener a les 20 hores

    18€ entrada. 15€ anticipada

    Aneu-hi! :D
    _____________________________________
    No et preucupis tan daixo i portam duna vegada la tarjeta de la camara y el regal del amic invisible

    att: miquel

    ResponElimina
  13. he profe el blog seguira abierto y pondras cosas o no cuando te vayas¿?
    ROSA

    ResponElimina