08 d’abril 2010

Gary mur

Aquesta setmana anava a fer una altra cosa, però mira tu, que no. O sea que n'he posat una altra.
És un senyor guitarrista que porta més de trenta anys guanyant-s'hi la vida, i ha fet un poquet de tot. I si ho voleu veure, escolteu:

La de la setmana:



Per animar-se en un concert: Walking by myself



Dos hevyades vuitanteres, i això no sé si és un elogi o un insult:

Wild Frontier



After the war



D'aquesta cutrada en tenen una versió els Nightwish: over the hills and far away.



En teoria, el Moore ara fa blues, però és massa "blanc". Això és més autèntic, fixeu-vos en com toca la Bonnie...és molt bonnia...JAAAAJAJA. (De tant dolent que fa gràcia)
John Lee Hooker and Bonnie Raitt play "I'm In The Mood"



Avui dedico el bloc al Xavier, un bon amic que està lluny i aprop.

19 comentaris:

  1. Què em dieu de la última cançó?
    A mi m'encanta, la trobo genial. És blues del bò.

    ResponElimina
  2. mola el ritmo pero k es lo que lleba en el dedo?

    ResponElimina
  3. És un slide. Serveix per a tocar sense fer servir els trastes, i té aquesta efecte de nota arrossegada tan molón.

    ResponElimina
  4. mola!!! aunque no se pa que lo haria servir pero mola xD profe ayer conoci a una profesora de musica(eso es lo que dijo)xD no se parecia maja te diria el nombre pero tengo mala memoria para eso y ademas es un nombre raro y por cierto tengo una foto en el movil de un monstruito de los de mi blog echo con chocolate y estaba muy bueno

    ResponElimina
  5. Rosa, estic encantat de que passis per aquí, ja ho saps, però els teus missatges són una mica caòtics. A veure, lo de la profa...i què més? Si no em dones més informació...
    I el flip, qui l'ha fet?
    I posa punts i comes, carai, que això no és un mòbil.
    El dijous intentaré portar-te els slides que tinc.

    ResponElimina
  6. tema profa= no se la conoci el lunes pasao pero hasta este lunes no me enterado de que era profesora de musica, y el nombre ya te e dicho que no lo se
    i el flip lo hice yo sino donde iva a encontrar uno de chocolate?, esk el sabado fuy a un taller de chocolate y despues de poner varias veces mi nombre en chocolate lo hice xD la verdad es que me dio un poco de pena comermelo

    ResponElimina
  7. http://www.youtube.com/watch?v=vvhr3PFHX-k

    Profee mira este video! que frikis jaja..esque que tontos jaaja
    es uno al estilo de ayudame! ese pero este aun es mas raro..xxd

    Ana

    ResponElimina
  8. Poseu això al youtube: Chinese Backstreet Boys.

    Aquests són els que ho van començar, i hi han imitadors per parar un carro.

    ResponElimina
  9. venga profe dinos porque estan las guitarras que me has despertado la curiosidad no seas malo que yo te e enseñao la foto del movil ^^

    ResponElimina
  10. OH! profe y esas guitarraS? quien es ese tal Xavier?? Que esta lejos y cerca a la vez?? :O

    ui ...que raro..nose

    Ana

    ResponElimina
  11. El millor profe de música que conec tindrà un retonyo, i no, no sóc jo, és el Xavier.
    Treballa en una escola que cau una mica lluny, i té un bloc com el nostre:

    http://blocs.xtec.cat/bondiaambmelodia/

    Va ser company meu fa una temporada, i encara estem en contacte.

    Company de feina, malpensats...

    ResponElimina
  12. Per cert, marxo cap a fer l'examen a Amposta, al delta.
    Deixeu-me missatges d'apoio, que demà torno.

    ResponElimina
  13. profeee que vaia bien!! :D


    Anaa

    ResponElimina
  14. venga profe que tu puedes si has echo un trabajo de mas de 60 paginas como no vas a poder aprobar un examen si eres un crac aprueba haber si te asignan a este insti el año que viene ^^

    PD: Ana ya es casi seguro que saldre a desfilar el 11 no te rias mucho de las coreografias vale? o me pondre roja y me descontare(si eso pasa te tirare la maza a la cabeza)

    ResponElimina
  15. ola profeeeee
    me pazava un moment per veure ke i a de nou
    e mirat 2 videos i stan bastant be

    mira quest video:
    http://www.youtube.com/watch?v=CvKs133Udmk t'agradara
    pavlo 2nCCCCC

    ResponElimina
  16. per cert MOLT APOIO:)))
    PAVLO

    ResponElimina
  17. Rosa!! iras detras de mi carroza jaja! tranquila que ya nos pondremos coloradas las dos..xdd

    Ana

    ResponElimina
  18. xD no se kien se pondra mas roja si tu o yo porque tu por lo menos no tienes que hacer ninguna coreografia dando votes por la calle... y si lo haces no te tienes que estar preocupando de hacerla bien

    ResponElimina
  19. M'heu d'explicar això de les carrosses que jo també vull riure.
    El dimecres, segon exàmen...bufff

    ResponElimina