12 d’octubre 2009

Deures electrònics

Aquí estan els deures. El primer, mirar aquests tres vídeos de Daft Punk. Els tres són de cançons del disc "Homework".
Però amb els vídeos hi ha un problema, i és que la discogràfica EMI controla i centralitza els vídeos que us volia penjar, de manera que només us puc deixar la adreça, i hi heu d'anar vosaltres. Allà van:

Da Funk

Around the world

Revolution 909



I que s'ha de fer? em direu. Doncs vull que m'analitzeu i investigueu els clips. En un foli (un de sol) i a mà o a màquina, per un costat o pels dos, agafeu-vos a una de les opcions que us poso i escriviu-me, teniu una setmana.

- PRIMERA OPCIÓ - Agafeu un dels vídeos, busqueu-ne informació i analitzeu-lo: què hi passa i què s'hi veu, quina relació hi ha amb la música, quin significat pot tenir, qui és el director, altres treballs d'aquest, com li va anar a la cançó a les llistes d'èxit...

- SEGONA OPCIÓ - Agafeu els tres vídeos i penseu que són anuncis per a vendre la cançó: són eficaços com a anuncis?, criden l'atenció o deixen indiferent?, quin paper hi té la música?, enganxen?, quines sensacions et deixen?...

La primera opció és només d'un vídeo, però s'ha de buscar força informació. En canvi la segona opció és sobretot de pensar, però és sobre els tres vídeos.
Trieu el que us sembli millor per a vosaltres, però preneu-vos-ho seriosament, això si que és com un exàmen. I encara que tingueu una setmana no us encanteu, que el temps fa com la mula, que no recula.

Estic segur que hi ha coses que potser no estan ben explicades, tot i que jo ara mateix potser no me'n adono. És per això que us recomano que pregunteu, pregunteu i pregunteu, que per això hi sóc, aniré tant ràpid com pugui.
I no repetiu preguntes o us borraré, presteu atenció al que pregunten els companys, més que res per que sinó això serà un caos.

...i el temps comença......ja!

20 comentaris:

  1. Quin altre tipus d'informació es demana si triem analitzar un sol vídeo?

    M'agrada la imatge. Ho fas per animar una mica més el blog?

    ResponElimina
  2. Si tries un sol vídeo fes el que diu a la primera opció, i si se't acut alguna cosa més tu mateixa. Els punts suspensius volen dir que si teniu alguna idea de més del que jo us demano, poseu-la, però amb el que us he posat a dalt ja en tinc prou.
    Espero explicar-me prou clarament, ein?

    ResponElimina
  3. Llavors guay. Ja intentaré (mai més ben dit) fer alguna cosa més.

    I si, t'expliques prou bé, pero no has contestat a la meva segunda pregunta xD

    Una cosa, els diàlegs del primer video no s'entenen del tot quan parla la noia rossa ):

    ResponElimina
  4. profe ..kkins deures i kines canços mes rares

    ResponElimina
  5. Profe que quieres mucho texto? Vaya deberes....

    ResponElimina
  6. Escriviu el que cregueu que és suficient: si un se sap explicar molt bé en tindrà prou amb deu línies, però si esteu inspirats potser us trobareu que us en surten trenta sense voler.
    A mi, si està bé, m'és igual.

    Quins deures més raros, :DD

    ResponElimina
  7. Millor que sigui així, que no pas quinze exercisis del llibre per al próxim dia. No sé, jo ho veig així xD

    ResponElimina
  8. que maloo profee. Yo prefieroo copiar cinco paginas que hacer estos trabajos tan largos... Yo ya lo tengo acavado, ahora a esperar.

    ResponElimina
  9. mm...no està malament, xD però també he de confesar-te que al principi al veure els vídeos la meva primera impressió va ser:
    què collons és això?
    però a mesura que te'ls mires una vegada i un altra, que et fixes en el detall i que et vas exprement el cervell per a intentar entendre el sentit que té, és més fàcil fer el treball i entens d'alguna manera els vídeos. I bueno, ja que tothom es queixa i fa preguntes (APM -Alguna Pregunta Més?- ja ja), jo canvio una mica el chip i et t'envio molts petons Florensa xD! i dir-te que molen un munt les teves classes! ^^

    ResponElimina
  10. Posa soraya aquesta semana :):) ja he fet els deures :):) hem porto bé xD i etc etc bueno aixo esta molt mort ultimament y bueno aqui u deixo que he de marxar. e de dir una ultima cosa :


    Quins deures mes raros.

    ResponElimina
  11. profe k gracioso nos mandas deveres de un disco k se llama homework solo falta que aora salga algun disco en castellano k se llame asi pa k nos mandes otra vez deveres no¿?¬¬

    ResponElimina
  12. ei profe k em paso pel blog mes k res per veure els deures pero k sapiguis k esta currat



    pD: Aitor Doblas 2on c

    ResponElimina
  13. profe k fort xD aquests deures son millors k fer mates amb la fuensanta

    ResponElimina
  14. Estic estarrufat com un gall, i es que encara em fareu emocionar amb aquestes coses que em dieu.
    Bromes apart estic encantat de que us agradi això, almenys a uns quants. I això de "uns quants" no ho dic de males, ja que no a tothom li agrada la música com a assignatura, sigui qui sugui el professor. Però a aquells que ho trobeu interessant i que fins i tot us agrada, sapigueu que jo penso el mateix de vosaltres, sou molt entretinguts ;)

    ResponElimina
  15. Tinc la cançó Around the World al cap, i no me la puc treure D:

    M'agraden aquests deures XD

    ResponElimina
  16. prooofe, que deberes más raros! madre mía, xd Espero que haya entendido lo que se tenía que hacer.. porqué sinó, verás.

    pd: aida moreno, de 4tB

    ResponElimina
  17. Profe eres malo ¬¬ deberes ya te vale! hahaha. Bueno los acabare haciendo que si no despues..pasa lo que pasa xD Hasta mañana!

    ResponElimina
  18. 2nC profeeee!! ya me e pasad000000!(HH) jaja.. un positiiv00 e... turuuu..

    ResponElimina